امیر قطر: مواضع ما در حمایت از غزه تغییر نکرده است

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در غزه در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر از دولت این کشور به دلیل حمایت سیاسی، مالی و رسانه‌ای از غزه تحت محاصره قدردانی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر تلفنی گفت‌وگو و به نمایندگی از طرف ملت فلسطین و ساکنان غزه از دولت قطر، رهبر و ملت آن به دلیل مواضع آنها در حمایت از ملت فلسطین و ملت‌های عربی در زمینه‌های مختلف، قدردانی کرد.

وی اشاره کرد که دولت غزه همچنان پروژه‌های مسکن و پروژه‌های زیرساختی را با حمایت قطر در سایه رهبری امیر قطر انجام می‌دهد و این مواضع اصیل پایداری ملت فلسطین را تقویت می‌کند.

هنیه اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار بر مواضع ثابت خود پایبند خواهیم بود و به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهیم تا اینکه کشور خود را به پایتختی قدس شریف تاسیس کنیم و بازگشت آوارگان و آزادسازی اسرا را محقق سازیم.

امیر قطر نیز به نوبه خود بر محوریت قضیه فلسطین تاکید کرد و به هنیه اطمینان داد که قطر همواره حامی و یاور غزه و فلسطین باقی خواهد ماند و هیچ تغییری در مواضع ثابت قطر در قبال قضیه فلسطین و حمایت از غزه رخ نداده است.

وی تاکید کرد که حمایت از قضیه فلسطین اصلی است که ما برای آن تربیت شده‌ایم و ممکن نیست ما از آن دست برداریم و آن را به فرزندانمان نیز آموزش خواهیم داد.

وی همچنین اشاره کرد که مرحله کنونی منطقه، مرحله دشواری است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: امیرقطر ، حمایت ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.