معاون امور هنری وزیر ارشاد با بازدید از جشنواره مد و لباس فجر خروجی این حوزه را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، شب گذشته ( 18 اسفند) علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف این جشنواره در گفتگو با ستاد خبری اذعان داشت: اجزای نقش آفرین در حوزه مد و لباس وقتی به صورت صحیحی به هم بپیوندند و اهداف اصلی را دنبال کنند، آن وقت به جایگاه خیلی خوبی دست پیدا می کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مد و لباس یکی از فعالیت های معاونت هنری است و امسال با توجه به نظرات دوستان برگزار کننده، جشنواره متفاوتی نسبت به سال های گذشته داریم و امیدوارم در سال های آینده برای برگزاری این جشنواره ها بتوانیم از امکانات بهتری برخوردار شویم.
مرادخانی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که این جشنواره باید به یک غایت متعالی تری دست پیدا کند و آن این است که ما در بخش مد و لباس چگونه می توانیم با فرهنگ و اصالت و ریشه های خودمان رابطه برقرار کنیم به گونه ای که این لباس ها که به عنوان نمادهای پوششی ما محسوب می شوند، منطبق با هنجارهای اجتماعی و فرهنگ خودمان باشد. 

وی ادامه داد:  البته باید ابزارهای مختلفی را برای هدف مذکور به کار بگیریم از جمله فضای اجرای برنامه های مختلف، اجراهای زنده و برخی برنامه هایی که کمک بکند ما به وضوح ببینیم چه اتفاقی در حال افتادن است و این فعالیت به صورت مداوم در یک حرکت و پویایی و با تلاشی مستمر ما را به آن سمت حرکت بدهد.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه  امکان خوبی فراهم شده است، تاکید کرد: هنر ما به این شکل خود را نشان می دهد که در ادامه بتوانیم از مولفه های موجود، یک معادله خوب و درست بسازیم؛ معادله ای که جواب خوب و درستی به ما بدهد.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: جشنواره ، لباس ، مرادخانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار