«لاله افتخاری» گفت: در مصوبه مجلس برای برپایی نمایشگاه های دائمی و فصلی تمهیداتی اندیشیده شده تا این عرصه باعث آشنایی بیشتر مردم با عرصه مد و لباس ایرانی اسلامی و دیگر کشورها شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر لاله افتخاری در ادامه با اشاره به حضور دیگر کشورها در بخش بین الملل جشنواره فجر اظهار کرد: بخش بین الملل امکان تبادل تجربیات را برای هنرمندان داخلی و خارجی فراهم می‌کند که بسیار مفید است.

این نماینده کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: امیدوارم در این نمایشگاه لباس هایی ارائه شود که فرهنگ اسلامی و ایرانی را در بطن خود داشته باشد و در عین حال تنوع گذشته لباس ایرانی و اقوام کهن ما را نیز به نمایش بگذارد.

افتخاری تصریح کرد: در این عرصه مهم این است که لباس ها تحت تاثیر فرهنگ بیگانه نباشد و به عنوان یک نماد ملی قابل معرفی باشد.

وی  با اشاره به اینکه بحث بودجه مد و لباس توسط دولت مطرح شده است گفت: بحث افزایش بودجه نیز باید توسط دولت ارائه شود  تا بتوان از آن حمایت شود. البته پیشنهاداتی به کمیسیون فرهنگی داده شده که هنوز در صحن علنی برای دفاع به آن نوبت نداده اند.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مد و لباس فجر 11 تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار