سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس شورای اسلامی را منتفی خواند و گفت: فراکسیون رهروان به تعبیر دیگری می‌تواند فراکسیون اعتدال باشد.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره زمزمه‌های شکل‌گیری فراکسیون اعتدال در مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون رهروان به تعبیر دیگری می‌تواند فراکسیون اعتدال باشد، چراکه قبل از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی، اعتدال را پیشه خود ساخته بود.

وی با بیان اینکه در صورت شکل‌گیری فراکسیون اعتدال، مطمئناً از آمار اعضای فراکسیون رهروان ولایت کاسته خواهد شد، افزود: علی‌رغم زمزمه‌ها و رایزنی‌های انجام شده برای شکل‌گیری فراکسیون اعتدال، اعضای فراکسیون رهروان ولایت از 178 نماینده به بیش از 200 نفر رسیده است.

 سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: این امر خود نشانگر این است، نمایندگانی که دنبال تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس بودند، اعتدال را در درون فراکسیون رهروان دیده و به این فراکسیون ملحق شدند، لذا شکل‌گیری فراکسیون اعتدال کاملاً منتفی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار