فیلم سینمایی "طبقه حساس" با گذشت 10 دقیقه از فیلم پیام کلی فیلم را به مخاطب انتقال می‌دهد.

"محمدرضا لطفی" منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی"طبقه حساس" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: "طبقه حساس" در همان 10 دقیقه اول پایان می‌یابد و مابقی آن مربوط به بازی رضا عطاران منجر به کشش مخاطب تا انتهای فیلم می‌شود.   
 
وی با اشاره به ضعف فیلمنامه اظهار داشت: بیشترین ضعف"طبقه حساس" مربوط می‌شود.   
 
با وجود موضوع بسیار خوب، به درستی پرداخت نشده است و طبق گفته "پیمان قاسم‌خانی" این طنز نبوده اما در زمان ساخت تغییر کرده است.   
 
این منتقد افزود: کمال تبریزی، پیمان قاسم‌خانی و رضا عطاران پایه‌های اصلی یک مثلث هستند و مخاطبان از آنان انتظار ساخت یک کمدی ناب و بی‌نقص را دارند که متاسفانه "طبقه حساس" این انتظار را برآورده نکرد.   
 
وی ادامه داد: کمال تبریزی، داریوش مهرجویی، ابراهیم حاتمی‌کیا و سامان مقدم از کارگردانان خوش ساخت سینمای ایران هستند که متاسفانه متوقف شدن تولیداتشان ضربه‌های روحی شدیدی را به آنها وارد می‌کند که این ضربه افت تولیدات بعدی‌شان را به همراه دارد.

این منتقد سینما عنوان کرد: موضوعات پیش آمده برای این کارگردانان باعث شد تا قدری از جسارت و نوآوری آنها کاسته شود و آثاری را به نمایش گذارند که مطلوب مخاطبان نیست.   
 
وی در مورد بازی بازیگران "طبقه‌حساس" بیان کرد: تمامی بازیگران بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در این میان آزاده صمدی در ارائه‌ی بازی خوب ناموفق بود.   
 
لطفی در خصوص اعتراضات برخی از دانشجویان نسبت به "طبقه حساس" خاطر نشان کرد: مقوله تصویر و هنر قابل احترام است و قصد هیچ‌گونه بی‌احترامی را به مخاطبان را ندارد؛ این واکنشات صورت گرفته یک زنگ خطری برای مسئولان است و جای تاسف دارد که هنوز کشورمان با ضعف فرهنگی روبروست.  

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.