رودهن/

جماران نگین انگشتری شهرستان شمیرانات است

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : جماران به عنوان پایگاه انتشار دستورات امام خمینی (ره) و رهنمود ها ی ایشان در راستای ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران ، نگین انگشتری شهرستان شمیرانات محسوب می شود .

 

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : شهرستان شمیرانات به عنوان بستر ظهور علمای بزرگ جهان اسلام مانند شهید آیت الله مفتح با برپایی نماز تاریخی عید سعید فطر در محله قیطریه و معرفی پنج هزار و 600 شهید و جانباز و ایثار گر به نظام جمهوری اسلامی ایران از سیمایی مذهبی برخوردار است .

وی با اشاره به شهرستان شمیرانات به عنوان پایگاه هدایت نظام جمهوری اسلامی ایران این منطقه را قطعه تابناک تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود : رایحه ای دل انگیز با عطر ارزشهای انقلاب اسلامی در شهرستان شمیرانات به عنوان یکی از مراکز نشر ارزشهای نظام بر مشام می رسد .

فرماندار شهرستان شمیرانات در پاسخ به سئوالی با موضوع وضعیت ساختار گردشگری این شهرستان ، اجرای طرح جامع گردشگری را سیاستی جاری در سیستم مدیریتی فرمانداری این منطقه دانست و اظهار داشت : فرمانداری شمیرانات طبق مصوبه های استانداری در راستای توسعه دامنه گردشگری این شهرستان قدم برداشته است .

خان محمدی در خاتمه اظهار داشت : گردشگری یک صنعت درآمد زا در جهات محسوب می شود ولی در کشورمان بخاطر ضعف های موجود هنوز سیمای یک صنعت اقتصادی را به خود نگرفته است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.