در جلسه امروز شورا از دو معاون سابق شهردار تهران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جریان پنجاه و دومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از دو معاون سابق شهردار تهران تجلیل شد.
 
براساس این گزارش اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مناف هاشمی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران و همچنین تقوی معاون سابق حقوقی و امور شوراهای شهرداری تهران تجلیل کردند.
 
عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به همکاری و تعامل مناف هاشمی در تدوین برنامه‌های شهرداری اظهار داشت: من به عنوان همکار و همشهری از مناف هاشمی به دلیل نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات که از ویژگی‌های وی در مدت فعالیتش در شهرداری بود تقدیر می‌کنم.
 
احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این مراسم اظهار داشت: آقایان تقوی و مناف هاشمی همکاری مطلوبی با شورای شهر داشتند و ما نیز آمادگی داریم در خصوص امکانات ورزشی و مکان های ان با وزارت ورزش و شخص مناف هاشمی به عنوان معاون وزیر همکاری داشته باشیم.
 
معصومه آباد دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ویژگی‌های تقوی معاون سابق شهردار تهران تصریح کرد: قطعا جای آقای تقوی در میان اعضای شورای شهر خالی  خواهد بود چراکه در شش سال گذشته در شورای شهر همکاری‌های خوبی را با مجموعه شورای شهر داشتند که امیدواریم در آینده نیز این همکاری و اعتماد ادامه پیدا کند.
 
* کاخ گلستان در معرض تهدید برج 24 طبقه

 حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه طی تذکری با اشاره به در معرض تهدید قرار گرفتن کاخ گلستان گفت: میراث فرهنگی و بافت‌های تاریخی باید در تهران حفظ شوند و در حال حاضر بنایی در تهران که ثبت یونسکو شده در معرض تهدید قرار دارد.
 
حکیمی پور خاطرنشان کرد: در کنار کاخ گلستان مکانی به عنوان سرای دلگشا تخریب شده و به جای آن برج 24 طبقه‌ای در حال ساخت است که متاسفانه این موضوع پیگیری نشده و از شورا خواستار پیگیری این موضوع از سوی دیوان عدالت اداری هستم.
انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، جلسه ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار