مادر شهیدان غیاثوند گفت: 8 سال جنگ تحمیلی به ایران و تبعات آن رهاورد کشورهای غربی است و قطعا دیدار با خانواده شهدا به ضرر خانم اشتون تمام می‌شد.

"معصومه میرمحمدی"(غیاثوند) همسر و مادر دو شهید در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران و در واکنش به دیدار "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با خانواده برخی افراد مرتبط با فتنه 88، اظهارداشت: تحلیل این دیدارها با وابستگان سران فتنه بسیار روشن است چرا که غربی ها هم مخالفتی با آشفتگی اوضاع در کشور ما ندارند.

همسر جانباز شهید عطالله غیاثوند در پاسخ به این سوال که چرا اشتون با خانواده شهدا دیدار نکرد؟ تصریح کرد: برنامه این دیدارها از پیش طراحی شده بود و قطعا خانم اشتون حرفی برای خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و حتی قربانیان ترور ندارد.

مادر شهیدان "علی" و "رضا غیاثوند که در عملیات‌های کربلای پنج و شلمچه به شهادت رسیده‌اند" تصریح کرد:‌ خط و مشی خانم اشتون، اتحادیه اروپا و حتی شورای امنیت سازمان ملل را آمریکا و اسرائیل تعیین می‌کنند و قطعا  چنین افرادی قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: ملت ایران به بهای خون هزاران شهید به توفیق رسیده و هجمه‌های غرب هرگز این ملت خداجو را از ایستادگی منصرف نمی‌کند.

این مادر شهید خاطر نشان کرد:‌ خانواده شهدا نیازی به دیدار با هم‌پیمان آمریکا و اسرائیل ندارند و غربی‌ها بدانند ما پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و رهبری ایستاده‌ایم.

گفتنی است؛ "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان سفر اخیر خود به ایران، با خانواده برخی افراد مرتبط با فتنه 88 دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۶:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
ما همان ملت انقلابی 57 هستیم گمان نکنید ما دست از اهدافمان که همان اهداف شهداست دست بر می داریم هرگز.انقدرمنفعلانه در مقابل دشمن عمل نکنید
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام بر مادران و همسران شهدای عزیزمان
خاک پای شما توتیای چشم ما

شرفیاب شدن به حضور شما گرامیان لیاقت میخواهد که امثال اشتون ها هرگز چنین موهبتی را درک نخواهند کرد.
حقوق بشری که این انسان نماهای گرگ صفت از آن دم میزنند آن است که در آن حیوانهای خود را از انسان عزیزتر میدارند.خدا قسمت این افراد نمیکند که سعادت حضور در محضر شما را داشته باشند.
اجرتان با خدا
آخرین اخبار