نمایشگاه بهاره در شهرستان دشتی با 180غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی خورموج افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در شهر خورموج گفت: نمایشگاه بهاره با 180 غرفه که 40 درصد آنها بومی هستند با هدف خدمت به مردم  دایر شد.

علی دیبا اظهار داشت: سعی شده در حد امکان از توانمندی‌ها و تولیدات شهرستان دشتی و استان استفاده شود تا از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به دیگر استان‌ها مناسب‌تر باشد. همچنین از درآمد نمایشگاه برای تنظیم بازار شهرستان استفاده کنیم تا خدمت حداقلی به مردم ارائه شود.

وی قیمت‌های ارائه شده در این نمایشگاه را رضایت بخش دانست و افزود: کالاهای تنظیم بازاری و کالاهای خانوار مانند برنج، روغن، رب‌گوجه و ... بین 20 تا 30 درصد زیرقیمت بازار عرضه می‌شود و سایر اقلام نیز باید 10 درصد کمتر از بازار عرضه شود.

دیبا تصریح کرد: قیمت‌ها تنظیم شده و در صورت هرگونه تخلف با متخلفان برخورد جدی به‌عمل خواهد آمد. البته به طور مستمر بازرسی و نظارت بر نمایشگاه را بر عهده داریم. مواد غذایی و کالاهای اساسی از اولویت‌ها در این نمایشگاه است همچنین پوشاک، کیف، کفش، پوشاک و غیر... عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: این نمایشگاه تا 27 اسفند ماه ادامه دارد و چنانچه مردم شکایتی داشته باشند می‌توانند به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت مستقر در نمایشگاه مراجعه کنند.

دیبا با بیان اینکه قمیت گوشت گرم مرغ به قیمت کشتارگاه عرضه می‌شود، گفت: قیمت گوشت گرم مرغ در بازار هر کیلو هفت هزار تومان است که در نمایشگاه به قیمت شش هزار و 560 تومان توزیع می‌شود و گوشت قرمز که در بازار هر کیلو20 هزار تومان است در نمایشگاه به قیمت 17 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نمایشگاه ، خورموج ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.