فعال سوری در گفتگو با شبکه پرس‌تی‌وی تاکید کرد کمک غرب به ستیزه‌جویان سوریه جنگ را طولانی‌تر می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی، "میمی لحام" در گفتگو با این شبکه درباره هشدار یونیسف درباره وضع کودکان سوری گفت: با توجه به گزارش سازمان ملل متحد وضع بهداشت و تغذیه کودکان سوری به ویژه در مناطق جنگ‌زده و همچنین کودکان آواره به شدت وخیم است.

 حتی در مناطقی از سوریه که خبری از جنگ نیست و امنیت دارد، کمبود دارو به شدت احساس می شود. به ویژه آوارگان داخل سوریه به علت فقر و گرسنگی سلامت کودکان در خطر است.

 البته مشکلی که گزارش‌های یونیسف و سازمان نجات کودکان منتشر می‌کنند این است که اصلا به ریشه‌های مشکل نمی‌پردازند. رئیس یونیسف اعلام کرد: جنگ باید پایان پذیرد.

 جالب است کشورهایی نظیر ترکیه و اردن که آوارگان سوری را در خود پناه داده‌اند، خودشان از حامیان ستیزه جویان سوریه هستند و برای آنها تسلیحات و آموزش نظامی فراهم می‌کنند و ستیزه جویان از خاک این کشورها وارد سوریه می‌شوند.

 آمریکا و ناتو نیز با دادن میلیونها دلار به شورشیان عملا جنگ را طولانی تر می‌کنند در حالیکه این پول‌ها می‌تواند برای آوارگان و مردم سوریه خرج شود در حالیکه از آن برای طولانی تر کردن جنگ استفاده ‌می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، سوری ، کمک ، غرب ، جنگ ، طولانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار