فرجی دانا با بیان اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی، مقاوم سازی اقتصاد را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت:‌ از هیچ تلاشی برای ارتقای علمی و مقاوم سازی اقتصاد در وجوه 24 گانه اقتصاد مقاومتی فروگزاری نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران رضا فرجی دانا وزیر علوم ،تحقیقات و فناروی در مراسم معارفه دکتر امید به عنوان سرپرست دانشگاه تهران که امروز در تالار امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد در جمع اصحاب رسانه و دانشگاهیان بیان داشت: از هیچ تلاشی برای ارتقای علمی و مقاوم سازی اقتصاد در وجوه 24 گانه اقتصاد مقاومتی فروگزاری نخواهیم کرد و با نمایندگان مجلس نیز عهد می‌بندیم که از هیچ کوششی در این زمینه فروگزاری نخواهیم کرد
 
 
وی افزود:اگر به راهبردهای 24 گانه نگاه کنیم توجه و تکیه بسیاری به اقتصاد دانش بنیان شده است و دانشگاهیان در این زمینه مهمترین نقش را دارند.
 
وی با اشاره به اینکه وقتی در موضوع مدیریت کسانی باشند که همه مجتهد فن هستند تصریح کرد:مدیریت آنها بنا بر امر و نهی نیست بلکه بنا بر بحث  و اغناست.
 
فرجی‌دانا نحوه انتخاب ریاست جدید دانشگاه تهران را الگویی برای دانشگاه‌های دیگر عنوان کرد و گفت: بناست جمع منتخبی از دانشگاهیان توسط دکتر امید تشکیل شود و افراد مناسب ریاست دانشگاه پیشنهاد شوند تا رئیس جدید دانشگاه تهران با مشارکت حداکثری انتخاب شود.
 
 
وی با بیان اینکه به دنبال روش‌هایی هستیم تا در دانشگاه‌های مختلف از مشارکت دانشگاهیان استفاده کنیم، گفت: در دانشگاه‌های مختلف در حال محک زدن روش‌هایی هستیم که از مشارکت دانشگاهیان استفاده کنیم چرا که معتقدیم این روش‌ها سود زیادی به بار خواهد آورد.
 
 
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر رهبر خاطرنشان کرد: وقتی مسوولیت را میپذیریم، در موضع واگذاری قرار میگیریم  و باید با علم و آگاهی این کار را انجام دهیم و همه کارها در جهت برآوردن اهداف الهی و خدمت به خلق باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار