وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان در استخدام آموزش و پرورش اولویت دارند.

علی اصغر فانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در بحث استخدام‌ها در آموزش و پرورش تلاش ما در این راستا است که فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درخصوص مدارس استیجاری اظهار داشت: در این خصوص در اعتبارات سال 93 پیش‌بینی شده و اگرچه کافی نیست اما اتخاذ روش‌های مختلف از سوی آموزش و پرورش در تلاش برای حل مشکلات این مدارس هستیم. 

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شده مالکین را دعوت کرده و با مذاکره و تصمیم‌گیری در این خصوص مشکلات برطرف شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
این حق ماست همینطور که بانک و سایر ارگان ها این امتیاز رو به فرزندان کارکنانشون دادن ...فقط بچه های فرهنگی گناه کردن
یا هیچ ارگانی یا همه ارگان ها
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
من فرزند یک فرهنگی هستم.اتفاقی از کوچه سايتتون رد میشدم....
مادرم معلمه و فقط منو به عنوان فرزندش داره.از16سالگی کار کردم تا مادرم بتونه بعد از30سا......لل کار کردن تو آموزش و پرورش يه خونه برای خودش بخره.من اگه30 سال توی یک رستوران کارگری میکردم الان توپ تکونم نميداد.به نظر من هر کی از جونش سیر بشه ميره آموزش و پرورش....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام با همه این که حرفها دلیل نمیشه راهی باز بشه که گاهی دارم میگم گاهی با بی عدالتی بعضی ها وارد نهادی بشن. بقیه ادارات هم که دارین در موردشون حرف میزنند آگه کارمندش بالاترتبه نباشد بچه اش استخدام نمیشه. بگذریم مریم خانم درست هم میگه حالا به روش خودش وقتی یه کارگر البته با مدرکی بالاتر از خیلی از معلمان و ساعت کاری 12 ساعت ثابت روزانه و اگه اضافه کاری هم بدن باید وایسه بهش تازه یک ماهه دارند 700 میدن البته با هزینه بیمش که از حقوق خودش کسر میشه و اگه خرابی دستگاه داشته باشه جریمه میشه بهش حتی 500 تومن هم نمیرسه یکم بی انصاف نشستید این مشکل حقوق مال همه مردم ماست.
اما آگه یه مقایسه بکنیم ما نه شرایط خاص در مدرسه داریم نه توجه حتی معلممون سرکلاس حالا هرچه درسمون خوب باشه نه بابا و مامان با اون همه کار سخت حوصله سروکله زدن با ما رو دارند نه کلاس فوق العادل نه تفریحی باید تو کوچه و خونه همون ناسپاسی ها رو هم یاد بگیرند حالا بزرگ میشن با هزار امید و آرزو مدرک از فلان دانشگاه و فلان جا میگیرند بعد بهشون بگن چون فرزند فلانی نیستی این انصافه
هر کسی درد خودشو بهتر میدونی پس این قدر حق به جانب صحبت نکنیم من همسرم جزء همین هاست که بعد از قبولی رفت مصاحبه یا گزینش نمیدونم بعد از اینکه علناً ازش پرسیدن فرزند این و اون هستی و گفت نه باهاش خداحافظی کردند حالا با این مدرک که گرایش دبیری و کلی هم درس خوندن راننده تاکسی شهری هستش که حتی همون دانش آموز این دوره احترامی براش قایل نیست چه برسه به معلمان و بقیه مردم و همه به چشم یه دیپلمه نگاشته میکنند. حالا من از همه چیز برای خودم و همسرم میزنم تا بتونم با همون درآمد تاکسی که مال خودمونم نیست هزینه قسط خونه و وامهای دیگه و 2 تا بچه رو هم بدم به این امید که لااقل بچم برای آینده یه کار خوب داشته باشه اینم از امیدی که داریم
واقعا اولویت بندی درسته لااقل یه معلم نصف روزش میتونه یه کار دیگه داشته باشه که 90 درصد فرهنگشان دارند اما کسی که 12 ساعت فیکس کار میکنه جونی براش میمونه تازه آقای من 7 صبح میره تا 9 شب فقط ظهر برای ناهار میاد نه خواب
دیگه لطفا بی انصاف نباشیم به جای مقایسه با بالادستی ها خودمونو با اینی که هست مقایسه کنیم البته من و اقام هر دو تحصیلات عالیه داریم
United States of America
فرزند معلم
۱۰:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خب شما اگه این ایده تصویب شد میتوانید از این سهمیه استفاده نکنید آزاد امتحان بدید
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
سلا م من بچه فرهنگی هستم اما همه باید در شرایط مساوی باشند و ونباید اموزش وپروش خود را قاطی کارهای اشتباه سایر ارگان ها بکند من میخواهم در شرایط برابر با دیگران امتحان دهم این چیزی است از پدرم یاد گرفتم ودوست ندارم دین کسی برگردنم باشد
Iran (Islamic Republic of)
فرنوش
۱۶:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
سلام من مادرم میگه حاضرم همون چند ملیونی رو که بعد از بازنشستگی میخوان بهم بدن رو نگیرم ولی به جاش یکی از بچه هامو استخدام کنن. کاش این طرح راه میفتاد. اگه این پیام من رو میبینید لطفا همین کارو بکنید خسته شدیم از بیکاری
United States of America
فرزند معلم
۱۲:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
یه سوال دارم بچه ها، آیا با مدرک لیسانس علوم تربیتی دانشگاه پیام نور هم جایگزین میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
مونیکا
۱۳:۳۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
کاملا با ناشناس موافق هستم من هم فوق لیسانس دارم و پدر و مادرم هر دو معلم باز نشسته هستن 30 سال زحمت کشیدن و الان حق منه که به جاشون تدریس کنم و به این جامعه ادای دین کنم امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیافته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
آقا به من چه شغل پدر شما کارگره به من چه؟؟؟؟
پدر من تو نداری با بدبختی درس خوند کارم میکرد رفت دانشگاه معلم شد نباید فرقی بین پدر من و پدر شماها باشه پدر منم شبا نون نداشت بخوره ولی تلاش کرد درس خوند...
چقد بی وجدانین آخه؟؟؟؟
تا تقی به توقی میخوره را میفتین پدر من کارگره پدر من کارگره را میندازین خوب پدر شمام زحمت میکشید درس میخوند فک کردبن پدر ماها رو گنج نشسته بودن؟؟؟؟
من حقه با مدرک فوق لیسانس برم جای پدرم واسه تدریس...اوناییم که مخالفت میکنن از حسودیشونه
Iran (Islamic Republic of)
حامي حق
۱۰:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سلام
من با همه تجربه و شناختي كه نسبت به اجتماع پيدا كردم متوجه شدم همه ارگانها و يا اكثر ارگانها اولويت استخدام فرزندان يا آشناهاشون هستند حالا آموزش .پرورش هم مي خواهد اضافه شود چه بهتر... اين حق ديرينه آنهاست تنها ارگاني كه اولويت خويشاوندانشان نبودند آموزش و پرورش است و من فكر ميكنم اين حق فرزندان فرهنگي مي باشد و فكركنم كساني كه مخالف باشند فقط زورشان به اين ارگان مي رسد برويد در سازمانها و ارگانهاي ديگر سري بزنيد همه فرزندان و آشنا ها و خويشاوندان اين موسسات را اداره مي كند واقعا اگر دنبال حق هستيد بريد سازمانهايي كه فقط با سند آشناييت استخدام مي كنند چه دولتي چه خصوصي
اميدوارم ازاين به بعد در خواب به سر نبريد و از خواب غفلت بيدار شيد اگر دنبال حق براي عموم مردم هستيد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
به نظر من این طرح خیلی خوبه. من الان فوق لیسانس بیکارم پدرومادرم فرهنگی بازنشته این حق فرهنگیاس مثل باقی سازمان ها که بچه هاشون میرن جای پدرومادرشون ماهم تو اموزش و پرورش جای اونا استخدام بشیم. اونایی که میگن نه می تونن نظرشون رو به باقی سازمان ها بگن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
عزیزم منم دقیقا شرایط شما رو دارم و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیافته چون دیگه با مدرک ارشد و بیکاری دارم افسرده میشم
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۲۰:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
فدای همتون بشم من آخه چرا اینقدر هرس میخورید چه آشی چه کشکی کدوم استخدام بابا همش فرمالیتس فقط پارتی و بس اگه داشتین که از صبح سرکارین اگه ندارین که متاسفانه حالا حالاها سرکارین........
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۷:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
با سلام خدمت شما عزیزان
منم کارشناسی کامپیوتر هستم خیلی دوس دارم معلم باشم پدرمم فرهنگی هستش تو رو ی معجزه کنید واستخدام کنید خسته شدم از بی سوادایی ک مدام درس خوندمو ب رخم میکشن ........خسته شدم.................
Iran (Islamic Republic of)
صفورا
۰۲:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
با سلام من هم یکی از فرزندان فرهنگی هستم که شاید تا الان پدرم بازنشسته شده باشد و فقط اسم خانوادگی و فرهنگی بودن او برایمان باقی مانده باشد بله این واقعیتی تلخ در زندگی ما بود که به وقوع پیوست و شدیم فرزندان طلاق و با هر مشقت و سختی که بود ما بچه هاش درس خواندیم و از اون زمان 13 سال است که میگذرد و بله 13 ساله که از محبت پدر بی بهره هستیم و 7 ساله کامله که چهره اش رو فراموش کرده ایم و با هر سختی بوده به لطف ایزد منان در تحصیلاتمان موفق بوده ایم یکی از ما شاغل شده و دیگری محصل و خود من تشکیل خانواده داده ام و با داشتن یک فرزند دانشجوی ارشد می باشم و بیکار خلاصه سرتونو درد نیارم که شاید با استخدام فرزندان فرهنگی ما هم بی بهره نمانیم و شاهد نتیجه ی سختی هام باشم و باعث شادی زحمات مادرم شود .به امید آن روز
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۷:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
باسلام همه نظرات روخوندم ومحترمه برام ازچی گله میکنیدروزی دست خداست توکل کجارفته؟جای من باشیدچیکارمیکنید29سالمه پدربیکار ومریض که گاهی کارمیکنه گاهیم نه دانشگامو به دلیل مشکل مالی دیرشروع کردم علاقه زیادی به تحصیل دارم بخاطرمعلولیتم رفتم عضوبهزیستی شدم که هزینه تحصیل روبدن بخنم شاغل شم شایدازبدبختی خلاص شم شماهایی که میگین پدرت حقوق میگیره پای قسط میره اخرماه200میمونه برات من وامثال من اونم نداریم منتظریارانه هرماه میشیم که اونم نمیرسه شده شبایی که برنج خالی هم سرسفره نداشته باشیم اقای وزیر من4 سال دانشگامو تو3 سال خوندم که مبادا دولت طرحی بذاره برابهزیستی که شهریه رونداشته باشم وانصراف بدم اموز شوپرورش شهرم همیشه از سر واکرده وگفته کار نیست ازمون نیست حق من چیه کجابایدبرم به کی بایدبگم منرشته ام مرتبط با اموزش وپرورشه از نداری شدم منشی که هر ماه پول داروی مادرم دربیاد هزینه براارشدم ندارم بخونم شایدبه جایی برسم بهزیستی یه کمکی میکنه توتحصیل ولی بقیش چی خسته شدم ازاین که هرکی بیادبهم بگه حیفم وحقم منشی گری نیست من مشکل مالی دارم اینقدکه مشکل جسمم یادم رفته توروخدا یه راهی برا من وامثال من بذاریدمن دختریه کارگرازکارافتادم حقم چیه رسیدگی کنید خواهشا که روزی نرسه که فشارمشکلات باعث بشه من وامثال من معصومیت خودشون رو ازدست بدن زندگی سخته دارم ناامیدمیشم فکری به حال ماهم بکنید اولویت وامتیاز ماچیه ؟من فقط خدارودارم
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۲:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
با سلام من هم یکی از فرزندان فرهنکی هستم که 10سال سابقه ی کار در مدارس دولتی و خصوصی را دارم با داشتن مدرک علوم تربیتی ولی استخدام نمی شوم به نظر شما حق من نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام من فرزند یک فرهنگیم یک بیکار من نمیدونم اینو میخونین یا نه خوب منی که یک لیسانس حسابداری تو شهرستان اشنایی هم ندارم بابام یه بازاری نیست که برم پیشش چه جوری برم سرکار
United States of America
فرزانه
۱۴:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
در جواب دوستانی که از عدالت حرف میزنن باید بگم این طرح عین عدالته!و توی همه ی ارگانا این اتفاق میافته حالا که به معلما رسیده اسمش شده بی عدالتی!این یه پاداش عالیه در جواب تلاشهاشون
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
بابا این همه مخالفت واسه چی؟؟آگه فرزندان فرهنگی های بیچاره بیکار بمونن مشکل شماها حل میشه؟!!! دیگه عدالت اجرا میشه؟؟حداقل پسراشونو استخدام کنن ک برن دست یه بدبختو بگیرن برن سر زندگی.مخالفت واس چی...........
Iran (Islamic Republic of)
حديث
۱۹:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام مسول اين بخش توروبه اين ماه قسم به اقا وزير بگيداعلام كنه فرهنگيان بي ارزشتر از اونيين كه براشون وقت وارزش گذاشت.طرح تصويب نشد منتظرنمونيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
سلام تو را خدا یه فکری به حال این اموزش دهنده ها هم بکنید
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
اگر عملی شود عالی بنده خودم 25 سال دبیرم باز هم میگم جوجه را آخر پاییز می شمارند.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
دیگه شما که بیست و پنچ ساله دبیر هستین این حرفو نزنید و نخواین که به بچه های مردم ظلم بشه. آخه بچه ی شما چه برتری ای نسبت به بقیه داره؟
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۱۴:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۳
به نظر من نباید تبعیض وجود داشته باشه.یک فرهنگی خودش زحمت کشیده نه بچه اش تازه شاید یکی که شغل پدرش مثلا کارگر یا کشاورزه عرضه بیشتری داشته باشه.باید عدالت وجود داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۳
به نظر من آخر بی تدبیری است چرا از طریق آزمون صرف و در شرایط کاملاً مساوی نباشه اونهم شغل بسیار حساسی که انسان سازه
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آفرین.منم همینو میگم. نمیدونم چرا این فرزندان فرهگیان ظلم به دیگران رو حق خودشون میدونن!
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۳
فقط میگن تصویب شد!تلاش میکنیم!در تلاشیم!تصمیم میگیریم!
یک عمر نتونستید برای ما فرهنگیان و فرزندانمون کاری کنید...از این به بعد هم نمیتونید و نمیکنید!فقط تعارف تکه پاره میکنید برای ما!
الحمدلله پارتی بازی برای فرزندان خودتان نتیجه مطلوبی داره!!!
مدارس پر از معلمان بی سواد است ولی نمیبینید!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرزند فرهنگی
۱۱:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
باسلام من فوق لیسانس شیمی بامعدل خوب پدر ومادرم هردوفرهنگی هستند تورو خداحداقل یکی از فرزندانی که پدرومادرفرهنگی دارند استخدام کنید به خدااین بی انصافی هست که سازمانهای دیگه قانون جایگزینی دارند
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۲۰:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
با سلام خدمت همه, به نظر منم این توی همه ی ارگان ها و ادارات بی عدالته که بچه های کارمندا بیان بجاشون, لابد منم که بابام کارگره باید برم به جای بابام جون بکنم, ان شاالله اینایی که اینجور قانونایی وضع میکنن سر پل سراط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۲:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
من واسه اون عزیز متاسفم که عدالت و توی آموزش و پروزش جست و جو میکنه انگار تمام ارگانها عدالت برقراره و آموزش و پرورش داره گناه کبیره میکنه.بله تو بچه کشاورز میتونی امتحان بدی و لیاقتتو نشون بدی اما نمیتونی توی این جامعه بی عدالت دم از اجراش بزنی.به نظر من حق پدر مادر فرهنگیه که بچشو ببرن سرکار چون شما مثل ما تنهایی نکشیدی شما مثل ما غذای سرد نخوردی مثل ما نیومدی خونه ببینی هیچکی تو خونه نیست...اینا بخششیش واسه لیاقتمند شدن جنابعالی بوده هاااا بچه کشاورز و کارگر و بقیه اقشار که این کار و بی عدالتی میدونید.هرچند در مورد اداریاش باشما موافقم اکثرا خوب نیستن اما اون معلم بی چاره چه گناهی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۴ ۱۶ تير ۱۳۹۳
خیلیا این چیزایی که گفتین رو هم تحمل کردن. هم تنها بودن تو خونه. هم غذای سرد خوردن هم ... . تازه باز خوبه شما تابستونا نه تنها بودی نه غذای سرد خوردی. خیلیا ه تابستونو زمستونشون همین بوده. عزیزم اینا معیار شایستگی نیست. سعی کن درک کنی.
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۱۰:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
خیلی کار بجایی انجام دادن،فرزندان فرهنگیان خیلیهاشون هم سوادشو دارن هم کار بلدن لطفا" مریم خانم توهین نکنید از اینجا معلومه که چقدر با فرهنگ هستید
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۳
خب اگه سوادشو دارین و کار بلدین، بدون سهمیه قبول شین. مشکلی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام عزیزان فرهنگی یا غیر فرهنگی نداره پارتی داشته باش یه ساعته می شی فرماندار شایدم ریس و شایدم معلم .ا راستی ریس بیمارستان تهران هم شاید بشین . قانون فقط برای منو تو بدبخت و بیچارست نه برای عزیزان و بزگواران....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
استخدام اموزش دهنده ها چه میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۲:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
زمان ثبت نام و ازمونش چه زمانی هست و چه مدارکی مورد احتیاج است؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
...قوز بالا قوز
چه به سر بقیه میاد خدا میداند وبس!!!
Germany
گمنام
۱۳:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
آفرین زهرا جون خوشم اومد دقیقا حرف دل بچه های اهل فرهنگ رو زدی ماها بیشتر لیاقت داریم چون تو محیط فرهنگی بزرگ شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۳
اووووووووووووووووووووووووووووووووع
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۳
از طرز تفکرتون مشخصه که اهل فرهنگ(؟!) هستین گمنام جان. تفکر شما اینه که اگه به شما ظلم بشه بده ولی اگه شما به دیگران ظلم کنین بد که نیست هیچ، حق شماست!
Germany
گمنام
۱۲:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام لطفا دلتون رو خوش نکنید چه استخدامی آخه؟ما ها درس خوندیم که چی بشه؟دل کی برای ما میسوزه ؟...
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۲:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام من نظر دوستان خوندم واز نظر امیرحسین و زهراخیلی خوشم اومد چون حرف دل خیلی از فرزندان فرهنگیان هست.من 23سال دارم ولیسانسم راگرفته ام والان هم بیکارم.پدر ومادرم بازنشسته فرهنگی هستندو30 سال برای آموزش وپرورش زحمت کشیده اند.30 سال در مدارس روستاها تدریس کردند.اونهایی که حرف از عدالت وتبعیض می زنید به نظر شما فقط در آموزش وپرورش عدالت رعایت نمیشه؟؟؟من نمیگم بچه معلم بابچه کارگر فرق میکنه نخیر هیچ فرقی نمی کنه هر دو درس میخونند تا درآینده کاره ای بشن.پدر من جانباز زیر 25درصد هست باور کنید هنوزازجانبازی پدرم درهیچ جایی نتونستم استفاده کنم در حالی که دوستانم بخاطر جانبازی 25درصدی پدرشان از موقعیت وشرایط خاصی برخوردارندمثلااز پرداخت میلیونی شهریه دانشگاهها معاف اند یا اگر در ارگانهای دیگه که دوستان در نظر هاشون گفته اند توجه کنیدمیبینید که عدالت موج میزنه... .هرسال مقداری به حقوق معلمان اضافه میشه این خبر کل دنیا میپیچه درحالیکه وقتی یکی از کارمندان بعضی از ارگانها پاداش بازنشستگی چند میلیونی که از پاداش آموزش وپرورش هم بیشتره میگیرن هیچ خبری نیست.خدایی یکی از بچه های فرهنگیان نبایید جای پدریامادرشون قرار بگیرن؟؟؟امیدوارم همه ما عاقبت بخیر بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۱۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
کسی با ظلم به دیگران عاقبت به خیر نمی شه!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
سلام پس چي شد؟؟؟؟مثل هميشه بازم تو يه طرح ويه حرف موند...
ممنون كه اينقدربه شغل شريف معلمي ارزش قائليد.
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۱:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام لطفا نظر من هم تو سایت بگذارید.ممنون
Netherlands
سمانه موسویان
۱۱:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
من مادرم 24سال است معلم است لیسانس من مدیریت فرهنگی است آیا این طرح شامل حال من میشود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
به نظرمن کاملا حق فرهنگی هاست که حداقل به جای زحماتی که واقعا بدون هیچ چشم داشتی کشیدن یکی از بچه هاشون جایگزین خودش کنه ، صحبت من رو هیچ کس جز بچه فرهنگی نمی تونه درک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ تير ۱۳۹۳
از فضل بدر تو را چه حاصل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام.
من بابام معلمه و در شرف بازنشستگی.سال88لیسانسمو تو رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت ازدانشگاه سراسری تبریز گرفتم دیدم کار نیست ارشد خوندم سراسری تهران تو همون رشته ارشدمو گرفتم.با اینکه کلی نیاز هست برای این رشته اما من هنوز بیکارم ...آخه این انصافه! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرواز
۱۴:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
اول از همه میخوام از اقای امیرحسین تشکر کنم چون حرف دل همه فرهنگی ها رو زدن و درجواب خانم مریم، بهتره ادما به جای ادعا توخالی یه کم مودب باشن و درادامه امیدوارم این گفته اقای وزیر واقعا اجرا بشه نه فقط در حد حرف بمونه
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۰:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
با سلام آقایان و خانما بی خودی ناراحت نشین اینا هیچ کاری واسه آموزش و پرورشیا نمیکنن...... من هم فرند جانبازم هم فرهنگی ،2سالم هس که لیسانسمو گرفتم ولی کو کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فعلا اینا فقط در حد حرفه
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۷:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
انشاالله که این طرح اجرا شه وحق معلمها داده شود.ببخشید میخواستم بدونم این نظراتو خواسته های ما به گوش آقای وزیر میرسه؟ واینکه این استخدامیه کی هست؟؟ فقط صحبتی راجع بهش شده؟
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل از شیراز
۱۶:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
من اول که این خبرو شنیدم کلی خوشحال شدم که باالاخره بعد از سالها یکی به فکر معلما افتاد اما بعدش گفتن حالا ااااااااااااااااااااگه این طرح اجرا شد کسی که بازنشسته میشه دیگه بهش پاداش چند سال خدمتشو نمیدن!!!!!!
گفتم اینا تا از بیچاره معلما چیزی نگیرن چیزی بهشون نمیدن.در اصل این طرح اجرا شه کلی به نفع خودشون میشه پاداش معلما میره تو جیب کارمنداااااااااااای شرکتااااااااااااااای عزیز کرده...
Iran (Islamic Republic of)
قلی
۲۳:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
انسان نباید اینقدر تنگ نظر باشد باالااخره هرکس برود سرکار از امار جوانان بیکار کشور کم میشود
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۳:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
اي حسودا نترسين اگه اين طرح عمليم بشه باشناختي كه من از شانس معلمادارم يه شرايطي ميذارن كه شامل كمتركسي ميشه از اين بلاتكليفيشون معلومه....
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
باسلام
لطفانوشته زهرا خانوموبادقت بخونيد.خداوكيلي عين واقعيته.اگه اين طرح اجرا نشه درحق كسي كه برا خوندن.نوشتن دست تك تك بچهاي كلاسو ميگرفت تا يادبگيرن ظلم ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا قنبری
۱۰:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.خانم مریم میشه بگید ماله کدوم شهرهستید اگه اجازه بدید یه سر بیایم خدمتتون تا من ندیده از دنیا نرم خیلی دوست دارم ببینم این حرف بسیار زیبا و به جاتون که فرمودین معلما خوردن، بردن، امکانات و تسهیلات دارند ! !!!!!!!!!!!! از نزدیک ببینم ببینم خوردن و بردن امکاناتو تسهیلات از نظر شخص شخیص شما به چی میگن! !!!!! و اینکه اداره آموزش و پرورش شهرستانتانو با اونهم کارمندای بی عرضه ببینم.واقعا چه حرف سنگین و به جایی شما بی عرضه گی کارمندای ادارو متوجه شدین تا حالا ادارات دیگه رفتین؟؟؟؟؟؟ اصلا میدونی با عرضه یعنی چی بی عرضه یعنی چی؟؟؟؟ بی عرضه یکی مثل توه که سرشو مثل کبک کرده زیر برف شرایط کشورو نمیبینه بعد برای بیچاره معلما طومار مینویسه.واقعا برات متاسفم چه این طرح اجرا بشه چه نشه شماهایی که مخالفین امیدوارم هیچکدومتون هیچوقت استخدام نشین چون وضع مملکت ازاین بدتر میشه با وجود آدمای مثل شما
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.شاکیان محترم ای لیسانسا و فوق لیسانسا!!!!!!!!!اگه پدر معلم منو امثال پدرم نبودن که به شما درس یاد بدن و هر روز با یه عده بچه خنگ و زبون نفهم سر و کله بزنن تا بهشون درس یاد بدن برن مدارک عالی بگیرن برای خودشون کسی بشن الان شما یه متر زبون نداشتین که برای من حرف از عدالتو بی عدالتی بزنین.طرف مهندسی کشاورزی!!!!!! خونده رفته جای باباش شرکت برق داره کار میکنه الانم یه 206 اس دی زیر پاشه.طرف دیپلمه جای باباش رفته کارمند بانک شده ماهی سه ملیون داره حقوق میگیره طرف با هزار بدبختی بعد 7سال از دانشگاه آزاد یالغوز آباد یه مدرک مسخره گرفته دو کلمه زبان شیرینه فارسیو بلد نیست صحبت کنه جای باباش رفته شرکت گاز 29 ساله خونه ماشین زندگی تکمیله با هزار بدبختی با کلی سهمیه اونم تو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فیروز کوه حسابداری میخوند شرو از ور تشخیص نمیده تو شهرداری استخدام شده...و هزار تا مورد دیگه البته همیه اینا با احتساب حقوقای آنچنانی پدراشونه اونوقت شما برای من الان داری از عدالت حرف میزنی؟ ؟؟؟؟
پدر من 56سالشه یه معلم ساده روستاست از صبح میکوبه میره اون روستای دور افتاده به بچه ها سواد یاد بده 900تومن حقوق داره بعد این همه سال خدمت که اونم با وامو قسطو هزارتا بدبختی دیگه 200تومنش برامون میمونه اونوقت تو برای من از عدالت حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟ چرا دهن آدمو باز میکنین انگار تو این کشور نیستین اینکه فرزندان فرهنگیان استخدام شن عین عدالته آقا و خانم محترم شاکی.کلاهتو قاضی کن میفهمی عدالت چیه.اگه آقای وزیر یه ذره وجدان داشته باشه به حرمت همون معلمی که به اون سواد خوندنو نوشتن یاد داد که الان بشه وزیر یه مملکت این طرحو اجرا میکنه.آقای وزیر ازتون خواهش میکنم این طرح انجام بشه تا دعای خیر پشته سرتون باشه.هزارتا ارگان تا پول این مملکتو میخورن با مدرک دیپلم ماهی چهار ملیون میگیره پادوی شرکت بوده بعده چند سال شده کارمند!!!!!!! دلم ژره از این آدمای نمک نشناس که هنوز این طرح اجرا نشده دادو هوار راه انداختن....
Iran (Islamic Republic of)
shaghayegh
۱۹:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.هنوز که هیچ خبری از استخدام نشده،بعدشم چند سال قبل هم گفته بودن که فرزندان بازنشسته ها حق امتیاز دارن.همه نظرات و خوندم.این طرح خوبه که اجرا بشه همه جا اینجوریه البته که باید اونم براساس مهارت و تخصص باشه.
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۲:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام ودعاي خير
"معلمي شغل انبياست"
اقاي وزيرلطفا اين طرحو شما عملي كنيد تادر مقايسه با مشاغل ديگر حق بحق دار برسه.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۰۷ ۱۶ تير ۱۳۹۳
حق دار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۹:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
توروخدای آقای وزیر این یکی حرفتونو عملی کنید من تنها فرزند یک فرهنگی هستم 5 ساله که لیسانس تاریخ گرفتم و همچنان بیکارم چرا با اینهمه کمبود دبیر تاریخ فکری به حال ما نمی کنید؟آخا تا کی قراره دبیر ریاضی بره و تاریخ درس بده اون چه میدونه از تاریخ؟ چرا هیجا از کسری دبیر تاریخ گفته نمیشه؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سید قاسم
۰۴:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه یه فرهنگی چقدر حقوقشه که هم شکم بچه هاشو سیر کنه وهم بچشو دانشگاه بفرسته با قرضو قوله دانشگاهم که بفرسته حقشونه که بیکار باشند
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۰۱:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام تورو خدا ا ستخدام فرزندان فرهنگيان رو جدى بگير يد من چند ساله بيکارم الا هم تمام اميدم به اين طرحه من فوق ليسانس زمين شناسى دارم ممنون اگه به داد من بى پناه هم برسيد
Germany
سادات
۱۵:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام واقعااگر آقای وزیر بتوانند این لطف را در حق ما فرزندان فرهنگیان که درس خونده ولیسانس وفوق لیسانس گرفته ایم وچند سالی ایست بیکار هستیم انجام دهند تا آخر عمر دعاگو ایشان هستیم .این همه کارمندان ادارات مختلف به جای خود نه تنها فرزندانشان بلکه فرزندان افراد فامیلشان را هم استخدام کردند چیزی به آنها نمیگن به ما بدبختا که میرسه میگن نا عدالتیه این درسته؟حق فرزندان فرهنگیه که استخدام شن.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۰۴ ۱۶ تير ۱۳۹۳
واقعا نمی دونم شما چطوی می تونین بگین که این حق شماست؟ ظلم کردن به دیگران حق شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
من شاغل آموزش وپرورش بودم پس ازبیست سال کار بخاطر مشکل قلبی ازکارافتاده شدم ماهی بیست روز حقوق میگیرم بالیسانس ازدانشگاه دولتی حالا قضاوت کنید که استخدام فرزندم درآموزش وپرورش حق است یاخیر؟با احترام به همه نظرات
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۰۲ ۱۶ تير ۱۳۹۳
شما شرایط سختی دارین. ولی این دلیل نمی شه که فرزند شما با صلاحیت کمتر نسبت به دیگران استخدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۷:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دانشگاه فرهنگیان ظلمی به متولدین دهه 60 بود اما این اقدام وزیر را تایید میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام آقای وزیر معیار خیلی بدی را برای استخدام تعیین کردند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا متاسفم چرا نهادهای دیگه که حقو ق های عالی برا فرزنداشون الویت دارن هیچکس اعتراض نداره نوبت بچه های بدبخت معلمها که رسید همممممممممههه شاکین ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا به دادموننننننن برررس
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
در تمامی وزارت خانه ها و شرکت ها اولویت هایی برای استخدام فرزندان کارکنان وجود دارد ... (نفت .حفاری .شهرداری .صنایع فولاد و...) برای اولین بار یه کاری دارن جهت همایت کارکنان اموزش و پرورش انجام میدن اون هم نه همه اون بالا بالا...من می دونم که خیلی از کسانی که شایسته این پست وشغل شریف هستن حقشون خورده میشه ولی ای کاش این مخالفت ها واعتراض ها برای تمام وزارت خانه های بود که به این شیوه و شیوهای نابجایی دیگر نیرو جذب می کنند هم بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۲۱:۲۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی طرح خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشا به فکر جوانان بیکار هم باشین که پدر و مادرش فرهنگی نیس .تحصیلکرده ام 6 سال بیکار.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کسانی که میگید حق فرزندان فرهنگی نیست!!! من خودم فرزند فرهنگی هستم مثه بقیه ما هم درس خوندیم زحمت کشیدیم لیسانس گرفتیم الان مدت 2 ساله بیکارم هر کاریم بگید تو این 2 سال کردم از کارگری تا فروشندگی....الان وقتی این خبرو شنیدم تنها امیدم اینه که بتوم قبول شم شما که میگید حق ما نیست بدون که هیچ جا موروثی نیست ولی ما این حقو داریم که جایی که پدارمون 30 سال زحمت کشیدن یه امتیازی داشته باشیم....
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام

این کمترین لطفی است که به معلمان زحمت کش داده می شود که سالهای
با صنار حقوق به ملت خدمت کردند و
دم نزدند
Iran (Islamic Republic of)
لنا
۲۲:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرزندان فرهنگیان باید در الویت باشن فرهنگیان واقعا در سختی هستند انشاا... که بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون اگه این لطفو در حقون بکنید دم همگی گررررررررررررررم
Iran (Islamic Republic of)
شاکی
۱۶:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعاکه متاسفم همه جاوهمه ادارات کارکنانشون برای استخدام بچهای کارکنان الویت استخدام دارن وهیچکس صداش درنیومده حالاآموزش وپرورش که ی بارم ی حقی براکارکنانش قایل شده همه صداشون دراومده واقعامسخره اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا این طوره ها از بدشانسیه که فرهنگیان دارن
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۱:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
فرزندان فرهنگيان با فضاي اوزش و پرورش اشنا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۲:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
دمت گرم داداش
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۱۴:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
ماه همه ایرانی هستیم فرزند فرهنگی و بقیه باهم تفاوتی ندارند امان از تبعیض
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۱:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۴
الکی شلوغش نکنید. وزیر هم نگفت فقط فرزندان فرهنگیان پذیرفته میشن! فقط گفتن امتیازه براشون. شما امتحان بده اگه خیلی زرنگی قبول شو. آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۳۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
پس فرزندان سایر مردم که لیاقتشان بیشتر هم باشد ولی چون مادر یاپدر فرهنگی!!!!!ندارند کجا استخدام شوند!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟پس عدالت کجا معنی پیدا خواهدکرد؟ جای تبعیض کجاست؟بانک ها ،شرکت نفت وخیلی ارگانها این کار راکرده اند حال نوبت شماست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین کرمی
۱۳:۲۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
دانشگاه فرهنگیان بیرجند چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگیرن یا نه؟؟؟؟؟؟
الان تو ترم اول4 کلاس 35 نفره تشکیل میشه.
امسال خروجی هم ندارند بعضی از مردم میگن میگیرن بعضیا میگن نمیگیرن حالا ما نفهمیدیم میگیرن یانه؟؟؟
لطفا پاسخ بدین.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
يه سوال؟ فرزندان فرهنگيان براي استخدام بايد حتما تو دانشگاه فرهنگيان درس خونده باشن يا دانشگاه هاي ديگر هم ميشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
تورا خدا مشکلات الان ومعوقات حق التدریس وما بقی معوقات را حل کن آینده پیشکش تا معلم انگیزه نداشته باشه هزارتا برنامه هم بریزی وقتتو هدر دادی آقای وزیر!!!!
-
سلام
۱۲:۴۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
جناب آقاي وزير عدالت در استخدام هم كه ....!
وزارت خانه آموزش و پرورش ارثيه پدري فرهنگيان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
اقای محترم این حرف شما توهین به بقیه است.اقایان فرهنگی مثل همه ملت ایران برای کشورش و نظام اسلامی ان فقط یک رای و یک جان دارد مثل من و همه مردم ایران.پس همه یکسانند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
این همان ایجاد تضاد طبقاتی است.مگر خون فرهنگیان از بقه ملت رنگین تر است.
Germany
سادات
۱۶:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام چرا باید تضاد طبقاتی شه به ما فرزندان فرهنگی که میرسه تضاد طبقاتی میشه چرا سایر ادارات که چندین ساله فرزندانشونو از دیپلم استخدام میکنن تضاد طبقاتی نمیشه دیوار ما فقط کوتاهه؟
-
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
آقای وزیر مگه اونایی که فرزند فرهنگی نیستند چه گناهی کردند که نباید استخدام شوند مگه فرزند های فرهنگیان چی دارند که ما بچه های کارگر نداریم باید رقابت عادلانه باشد
Iran (Islamic Republic of)
بیتاخانوم
۲۳:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
این فقط یه امتیازیبه بچه های فرهنگیه
چرا مثل بچه هاحرف مفت میزنید؟؟؟؟
شماآزمون بده وقبول شو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
آقای فانی پس عدالت چه می شود شما باید همه را با یک چشم ببینید اگر این کار را بکنید جواب خدا را چگونه می دهید
خدایا عدالت عدالت عدالت............
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۳:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا حرف عدالت میزنید شما فقط چشم به اموزش بروش دارید بانک برق شرکت نفت هر ارگان یک اولویت واسه فرزندان کارکناش داره به امورش بروش رسید صحبت عدالت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
کسی که پدرش کشاورز با کارگر باشد، و اما فرزندش با هزار امیدو آرزو درس بخواند فقط به امید روزی که معلم بشه، العان با این طرحی که وزیر بی عرضه مطرح میکند ما را به دوران شاهنشاهی بر میگردوند که تاج و تخت پدر به فرزندش میرسید!!!
پس هر ارگانی اگر بخواهد چنین طرحی رو اجرا کند بدترین ظلم در حق بشریت و انسانیت کرده است.
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
سپید
۱۰:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اما واقعا این طرح داره همه جا اجرا میشه جزء آموزش و پرورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
جناب ناشناس
مودب باش
آقای وزیر نگفته که بچه کارگرا رو استخدام نمیکنیم
ایشون گفتن یه امتیازمیدیم به بچه فرهنگیا
حالا چرا به این امتیازما میسوزی
خواهشا نسوز
واگه خیلی حالیته آزمون ورودی رو قبول شو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس2
۲۳:۵۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
جناب بچه فرهنگی، بحث سوختنن و نسوختن نیستو بحث اینه که با این مصوبه نادرست به دیگرانی که خواهان این شغل هستن ظلم می شه. شما هم اگه خیلی حالیته بدون این امتیاز قبول شو. اگرم حالیت نیست جرا میخوای بری به بچه های مردم درس بدی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
چرا باید اولویت داشته باشند؟
-
علي
۱۱:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
اين استخدام فر زندان فرهنگيان اقدام به حقي است اگر عملي شود
Iran (Islamic Republic of)
علی قائدی
۱۰:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
با سلام محضر شما و وزارت محترم آموزش وپرورش
آیا قوانین دوران باستان مجددا ظهور نموده اند که بجای استخدام طبق روال قانونی وبا رعایت عدالت امتیازات ویژه به فرزندان طبقه خاص داده شود ؟ هرچند از این مدل تبیض ها متاسفانه وجود دارد از جمله در مدارس تیزهوشان اولا بجای ارفاق و تشویق نخبه گان جامعه از آنها نصف شهریه مدارس غیر دولتی (حق ثبت )دریافت میشود و ثانیا فرزندان کارکنان آموزش وپرورش در تبعیضی ناعادلانه از پرداخت آن معاف هستند.
با تشکر -قائدی
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۰۹:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
خودشون كم خوردن و بردن و امكانات و تسهيلات داشتن حالا نوبت بچه هاشونه.توروخدا يه سربزنيد تو اين ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ببينيد كارمنداش چقدر بي عرضه ان .اونوقت ماي بدبخت كه هزارتا كار بلديم بايد با شندرغاز حقوق بسازيم نه بيمه اي نه امكاناتي
United States of America
امیر حسین
۱۵:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مریم خانوم ؛ از طرقه صحبت شما مشخص میشه در چه سطح از شعور و فرهنگ اجتماعی هستید
معلمین تنها قشر جامعه هستند که همیشه در حقشون ظلم شده ، بعد کارگر شهرداری کمترین حقوق از آن آموزش و پرورش است نمیدونم شما پدرت تو چه ارگانیه ، اما پدر من بعد 30 سال آموزش به یه مشت بچه که تعدادیشون نمک شناس و بی تربیت میشن مث شما الان بعد 32 سال تدریس نه خونه داره نه ماشین، حقوقشم ماهی 900 تومنه که با کسری ها میشه 800 ، این انصافه که....؟
همه ارگانها یکی از فرزندانشون استخدام میشن اما این تقصیر آموزش و پرورشه که هر وقت هر کار ناچیزی خواست بکنه تو بوق و کرنا کرد و همه نشستند و گفتند معلمین الند و بل
یه کارت طلایی دادند به فرهنگیان برا تخفیف تو هزینه پزشکی از بس همه گفتین حذفش کردند
همه ارگانها برا خودشون سازمان پزشکی دارند اما ما نه
همه ارگانها حتی دیدم بهشون کارت تغذیه میدن به ما یه بن هم که میدادند حذف کردند
تازه دارن با گچ و گرد و یه مشت بچه سر و کله بزنند که پدر و مادرا اگه یه روز مدرسه تعطیل شه عزا میگیرن چه کنند
تازشم نگفتند که حتما استخدام میکنند و فقط از فرهنگیان که نه ، یه امتیاز میخوان بدن تو اگه کار بلدی برو ثبت نام کن
همین معلمین به تو خوندن و نوشتن یاد دادند...
حیف که نمیشه بیشتر از این گفت وگرنه جوابتو کوبنده میدادم
آقای وزیر
من فرزند یک معلم بازنشستم ، کسی که بعدخاطر 30 سال گرد گچ خوردن و تو دهات درس دادن و سواد آموزی ، الان از کمترین رفاه هم برخوردار نیست ، 5 بار نامه نوشتم به ریاست جمهوری و... ولی هیچ کاری نکردن
آیا این انصافه همه ارگانها این همه به کارمنداشون امکانات بدن ولی یه معلم نتونه کمکترین امکاناتم داشته باشه
شما تو هفته معلم میگید میخوایم تجلیل کنیم ، امکانات بدیم ولی یک هفته بعد همه چیز فراموش میشه
همه ارگانها مثل مخابرات ،برق،نفت و... یکی از فرزندانشون استخدام میشه ولی ما هیچی به هیچی
کاش حرفتون عملی شه و رسیدگی کنید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بیتاخانوم
۲۳:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام آقا امیرحسین
باهاتون موافقم
با حرف مریم خانوم خیلی ناراحت شدم وحرصم گرفت
آقا امیرحسین حق به حق دارمیرسه نگران نباش
منم مثل شما بچه معلم بازنشستم
اگه پدرم شغل دوم نداشتن منم درد شمارو داشتم
مریم خانوم اگه شمام ادعات میشه خیلی کارا بلدی برو ثبت نام کن وآزمون رو خوب بده وقبول شو وحرف مفت نزن
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۰:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۳
منم کاملا باتون موافقم.من خودم پدر و مادرم معلمن.و حالتونا درک میکنم.مردم همیشه نگاهشون به اینه که یه وقت به معلمای بدبخت چیزی نرسه.حالا هرکس دیگه ای هر چقد می خواد پول بگیره و امکانات داشته باشه اما معلم بیچاره که خالصانه خدمت میکنه و نصف اون چیزی هم که لیاقتشو داره بهش نمیدن و هیچ وقت هم تو هیچ کجا سهمیه ای نداشته چیزی ندن.یه طوری رفتار میکنن انگار که معلما نشستن تو خونه و فقط دارن پول میگیرن.مادر خود من الان بخاطر فشار کاری تمام مهره هاش درد میکنه.آخه واقعا شماها چی می فهمین.بخاطر این حرفا براتون متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۲۳:۴۷ ۱۵ تير ۱۳۹۳
صرف نظر از ینکه فرهنگیان قشر مطلومی هستند یا اینکه به خاطر آن ها قشرهای دیگری تحت ظلم قرار میگیرند، دادن اولویت استخدام به فرزندان آن ها کاری بس کوته فکرانه است. چراکه این فرزندان محترم فرهنگیان محترم هیچ برتری بر دیگران ندارند که بخواهیم آن ها را در اولوویت قرار دهیم. و بعد، کدام ارگان یکی از فرزندان کارمند خود را جایگزین می کند؟ و اگر هم چنین باشد در آن جا هم باید وضع اصلاح شود و شایسته سالاری حاکم شود. و می رسیم به اینکه فرمودید همین معلمین هستند که به شما... خب شما چرا جوش آوردی؟ شما که ما خوندن و نوشتن یاد ندادی؟ آروم باش. و در آخر اینکه شما و چند نفر دیگه از فرزندان محترم فرهنگیان محترم که بعضی بسیار مودبانه(؟!) هم سخن گفتند، شما هم اگه شایستگی دارید بدون سهمیه قبول بشید. اگر هم شایستگی ندارید پس بهتره قبول نشید تو آزمون. شایسته سالاری همینه دیگه. نه؟ مگر اینکه شما مخالف شایسته سالاری باشید که طرفدار وجود سهمیه اید.
Iran (Islamic Republic of)
مونیکا
۱۳:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
از طرز حرف زدنتون مشخص سطح شعور و شخصیتتون در چه حدیه اگه معلم نباشه امثال شما نمیتونن بیان اینجا نظر بدن!ما مثل همه ی ارگانها این حق رو داریم.
آخرین اخبار