سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 11 باب کتابخانه عمومی استان به مردم و میهمانان نوروزی خدمات ارائه می کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی حیدر مظفری با بیان این مطلب گفت:   شماری از کتابخانه های عمومی استان ایلام با هدف خدمات رسانی به علاقه مندان به مطالعه و غنی تر کردن اوقات فراغت مردم در روزهای نوروز در روزهای نخستین سال باز هستند.
وی بیان کرد: کتابخانه های عمومی پروین اعتصامی و امام جعفر صادق(ع) در مرکز شهرستان ایلام، سعدی دهلران، امام رضا(ع) مهران، امیرالمومنین(ع) ایوان، باقرالعلوم ملکشاهی، امام خمینی(ره) دره شهر، شهید باهنر سرابله، امیرکبیر آبدانان، شهید مطهری بدره و ابوریحان بیرونی در شهرستان سیروان در نوبت صبح و از ساعت 8:30 الی 11:30، از دوم تا چهارم فروردین به مردم و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات رسانی می کنند.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام افزود: این اقدام همانند سال های گذشته به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.
مظفری یادآور شد: برای کسانی که به کتابخوانی و مطالعه علاقه دارند فرصت خوبی است تا از منابع و کتاب های مفید این کتابخانه ها استفاده لازم ببرند.
وی تاکید کرد: پس از پایان تعطیلات رسمی همه کتابخانه های عمومی استان مطابق با روال عادی و همیشگی به فعالیت خواهند پرداخت./ش
 
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.