مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تشکیل شورای حقوقی تأمین‌اجتماعی/ امکان تقسیط حق بیمه دوران خدمت نظام وظیفه ، افزايش تردد قطارهاي مترو در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ، بارش برف و باران در 15 استان کشور/تردد با زنجیر چرخ در محورهای برفگیر و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پیش بینی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 93 نشده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2096678_136.jpg

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مقارن بودن زمان تصویب فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با بررسی بودجه سال 93 فرصت پیش بینی آن در بودجه نبود و می‌بایست پس از اجرای آن و مشاهده تغییرات به صورت لایحه‌ برای اضافه شدن به متمم بودجه ارائه شود.

دستگیری 167 نفر از سارقین منزل در سال 92/حضور ماموران با لباس شخصی در مراکز خرید رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 167 نفر از سارقین منزل در سال 92 خبر داد.

بارش برف و باران در 15 استان کشور/تردد با زنجیر چرخ در محورهای برفگیر
 رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را شرح داد.

محدوديتهای ترافیکی آخر هفته اعلام شد

 محدوديتهای ترافیکی آخر هفته از 92/12/21الی 92/12/23 اعلام شد.

رنگ آمیزی متفاوت و نصب کتیبه در اماکن تاریخی/ واگذاری موزه‌ها و اماکن ارزشمند به بخش خصوصی

 مدیرگردشگری شهرداری از امضا تفاهم نامه شهرداری و سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: ساختمان‌های دارای ارزش گردشگری از طریق رنگ متفاوت، و نصب کتیبه‌ اطلاعات مربوط متمایز خواهند شد.

استقبال دانشجويان دانشگاههاي فني كشور براي بازديد از خط 3 مترو تهران

 خط 3 مترو تهران به خاطر شاخص هاي كم نظير خود در زمينه هاي فني،اجرايي و تاثيرات ترافيكي و زيست محيطي مورد توجه و استقبال صاحبنظران و دانشگاهيان قرار گرفته است.

افزايش تردد قطارهاي مترو در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

 به منظور سهولت در تردد مسافران به مسيرهاي منتهي به بهشت زهرا(س) و مزار شهدا در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال شركت بهره برداري مترو تهران تسهيلاتي در نظر گرفته است.

۶۵۴ نفر از اتباع بیگانه در حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال جان باختند

 سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در تصادفات ۱۰ ماه گذشته سال جاری، ۶۵۴ نفر از اتباع بیگانه جان خود را از دست داده‌اند.

تشکیل شورای حقوقی تأمین‌اجتماعی/ امکان تقسیط حق بیمه دوران خدمت نظام وظیفه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر قانون تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها از حیث انطباق با قوانین و مقررات ارزیابی می‌شوند.

توزیع اقلام طرح ملی ایمنی و سلامت بین مسافران نوروزی

 معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع اقلام طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بین جمعیت هلال احمر استان‌های سراسر کشور خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار