مالک باشگاه ملوان در گفتگو با یک برنامه رادیویی در خصوص شکایت صادق درودگر عنوان کرد که هر کجا نیاز باشد ما پاسخگو خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص درگیری‌های که بین مدیریت سابق این باشگاه و قائم مقام باشگاه اتفاق افتاده عنوان کرد: به نظر من این کار پسندیده‌ای نیست.
 
وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از الفاظ غیر متعارف که در مصاحبه‌های خود استفاده می‌کنند اصلا زیبنده باشگاه ملوان و هواداران این باشگاه نیست.
 
مالک باشگاه ملوان در ادامه در پاسخ به این سوال که آقای درودگر به قائم مقام باشگاه گفته‌اند که از مرغداری آمده‌اند درست است یا خیر، گفت: بله واقعا این صحبتها درست نیست و استفاده از این عبارات اصلا کار درستی نیست و من در کل این جور کارها را نمی‌پسندم.
 
سیروس محجوب در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در مقابل گفته‌های درودگر واکنشی نشان خواهید داد یا خیر عنوان کرد، خیر اگر آقای درودگر 10 تا اتهام دیگر هم به ما بزنند به همین راحتی نیست و باید گفته‌های خود را ثابت کند.
 
وی در ادامه درخصوص قائم مقام باشگاه افزود: آقای غلامی از افراد دل سوخته این جامعه هستند و در حال حاضر هم درنیروی دریایی مشغول به خدمت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید در صحبت‌های خود خیلی چیزها را رعایت کنیم و درکل زدن اینجوز حرفا در رسانه‌ها اصلاً کار درستی نیست و اگر شما دقت کرده باشید من تا به امروز حرفی ازآقای درودگر به میان نیاوردم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شده بود درآمد ماهیانه آقای درودگر در باشگاه ملوان 14 میلیون تومان است عنوان کردند.
خبرنگاری از من این سوال پرسید و من گفتم طبق گفته‌های حسابداری باشگاه حقوقی که ایشون از بازشگاه در دوران مدیریت دریافت می‌کردند 14 میلیون تومان بوده است که این موضوع هم قبل از زمانی بود که من باشگاه را تحویل بگیرم واین قرار داد در زمان هیئت مدیره قبلی تنظیم شده بود.

وی در پایان عنوان کرد: آقای درودگر فرد زحمت‌کشی هستند وبرای این باشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند وزمانی که ایشون از باشگاه رفتند خودم شخصاً‌از ایشون تقدیر کردم من در پایان می‌خواهم که مسئولین باشگاه بیایند با هم صحبت کنند تا این مشکلات برطرف شود وما دوست نداریم که این موضوعات ادامه‌دار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، محجوب ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار