تیم بسکتبال مهرام تهران در دیدار نیمه نهایی مقابل الکهربای عراق با نتیجه 112 بر 87 برنده شد و به فینال باشگاههای غرب آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام تهران بعد از 3 دیدار آسان در مراحل قبلی مسابقات باشگاهی غرب آسیا، حریف سطح بالاتری نسبت به روزهای قبل داشت.

تیم کهربا عراق با توجه به حضور دو بازیکن آمریکایی شرایط بهتری در این تورنمنت نسبت به تیمهای اردنی داشت هر چند این تیم توان بردن هیچ کدام از تیمهای ایرانی را نداشت اما بازیهای آن برای تماشاگران کسل کننده نبود.

 مهرام دو کوارتر اول بازی را با نتایج 25 بر 13 و 27 بر21 برد.

در شروع نیمه دوم امتیازات بیشتری میان دو تیم رد و بدل شد و نماینده ایران با نتیجه 36 بر 26 این کوارتر را برد. سجاد مشایخی و سایر بازیکنان جوان مهرام هم در این دقایق بیشتر فرصت بازی پیدا کردند و چند حرکت مشایخی توجه حاضران در سالن را جلب کرد. مشایخی که امتیاز تیم را به 99 رسانده بود بعد از دو دقیقه بدون امتیاز،‌ با گل خود امتیازات تیم را از 100 گذراند.

بازیکنان عراقی که کوارتر چهارم را هم با نتیجه 27 بر 24 بردند با بالا رفتن اختلاف تیم در دقایق آخر تلاش زیادی هم نمی کردند. دانکهای مرادخانی، زنگنه و اوجاقی در دقایق آخر تماشاگران را سرگرم نگه داشت. در نهایت مهرام با نتیجه 112 بر 87 برنده بازی شد و به عنوان اولین تیم به فینال رفت.

صمد نیکخواه برترین بازیکن زمین

صمد نیکخواه با 37 امتیاز، 4 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود. حامد حدادی با 17 امتیاز و 6 ریباند و سجاد مشایخی با 13 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس گل موثرترین بازیکنان مهرام بعد از صمد بودند. سم داگلاس هم 10 امتیاز و 6 پاس گل داشت.

در تیم الکهربا هم اریک ویلیامز با 18 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن بود. سامر رامی 18، ناتان بولاک 14 و فلیح مالک 15 امتیاز به امتیازات تیم عراقی اضافه کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: الکهربا ، مهرام ، نیمه ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار