مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بحث حسابرسی ازشرکتهای تعاونی در دستور کار است و به زودی برای تمام شرکتهای تعاونی بزرگ در سطح استان انجام خواهد شد.

محمدحسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیشتر مردم استان یزد عضو شرکتهای تعاونی هستند و با توجه به این موضوع هر گونه کوتاهی در این بخش به ضرر مردم استان است و قابلیت جبران آن سخت خواهد بود.
 
وی افزود: تعاونی‌های بزرگ زیادی در استان وجود دارد که عملکرد آنها با توجه به عضویت زیاد مردم قابل توجیه نیست و به همین دلیل باید در عملکردشان تجدید نظر کنند.
 
ریاحی در ادامه با اشاره به ضرورت شناسایی تعاونی‌های راکد و غیرفعال تصریح کرد: ساماندهی و شکل‌گیری بخش تعاون به خصوص در بحث تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد و غیرفعال از اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه با موانع بسیاری از جمله نقض قوانین مواجه بوده که البته در حال رفع آن هستیم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین بحث حسابرسی از شرکتهای تعاونی در دستور کار قرار گرفته است و به زودی برای تمامی شرکتهای تعاونی بزرگ درسطح استان انجام خواهد شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تعاون ، شرکت ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار