داشمندان یک نرم افزار با قابلیت اندازه‌گیری کافئین خون و دارای توانایی یاآوری زمان خوردن یا نخوردن قهوه در افراد به تازگی طراحی کرده‌اند که می‌تواند برای حفظ سلامت دندان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان و طراحان نرم افزارهای موجود بر روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند به تازگی یک نرم افزار منحصر بفرد برای علاقه‌مندان به مصرف قهوه تولید کرده‌اند.



گفتنی است،این نرم افزار قادر به شناسایی و تشخیص میزان کافئین موجود در خون بدن افراد از طریق یک دستبند ویژه است.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، این برنامه می‌تواند به فرد در هنگام خواب آلودگی آلارم بدهد که می‌تواند از قهوه برای افزایش سطح هوش خود استفاده کند و در عین حال در صورت مصرف بیش از حد قهوه و افزایش کافئین در خون بدن فرد آلارم هشدار افزایش حجم کافئین برای فرد ارسال کند.

دانشمندان برای بررسی میزان تأثیرگذاری قهوه بر روی متابولیسم هر فرد یک نرم افزار ویژه بر روی گوشی تلفن همراه اشخاص ساخته‌اند که پس از 10 روز می‌تواند آهنگ تأثیر کافئین بر سطح خون و میزان نیاز افراد به صورت انفرادی در هر روز قهوه را تشخیص دهد.



مصرف قهوه برای سلامت افراد بسیار ضروری است اما زیاده‌روی در مصرف این نوشیدنی می‌تواند خطراتی به مراتب جدی‌تر برای سلامت افراد داشته باشد.

از طریق این دستبند و نرم‌افزار افراد می‌توانند با خیال آسوده حجم کافئین مورد نیاز روزانه خود را بدست آورده به سلامت بدن و افزایش هوشیاری و سرعت عملکرد خود کمک نمایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نرم افزار ، قهوه ، دستبند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.