کرمان/

پیروی از ولایت، ودیعه امام خمینی (ره) در میان مردم است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی ، پیروی از ولایت را ودیعه امام راحل (ره) در میان مردم دانست و گفت: بیت حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ولایت از همه جلوتر هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، ویژه برنامه " فصل بیعت با ولایت " همزمان با آغاز ایام فاطمیه (س) و سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی و با حضور حجت الاسلام سید علی خمینی نوه امام راحل(ره) و جمع باشکوه مردم کرمان در مسجد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان صفات بارز شخصیتی حاج سید احمد خمینی فرزند امام راحل(ره)، گفت: علاقه و ارادتی که حضرت امام خمینی (ره) به فرزند خود حاج سید احمد آقا داشتند از خاطر کسی نمی رود.

وی با بیان اینکه حاج سید احمد خمینی از شخصیت های موثر در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بودند، افزود: ایشان لحظه به لحظه در کنار امام راحل(ره) حضور داشتند و یار و یاور آن حضرت بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه امروز به دست آمده است به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه های دشمنان در داخل و خارج کشور مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی است.

وی کمرنگ جلوه دادن و تضعیف جایگاه ولایت را از اهداف اصلی دشمنان انقلاب دانست و گفت: پیروی از ولایت ودیعه امام خمینی (ره) در میان مردم است.

پورابراهیمی با بیان اینکه بیت امام خمینی (ره) در حمایت از جایگاه ولایت و مقام معظم رهبری پیشگام هستند، تصریح کرد: هر جا دچار انحراف می شویم با مراجعه به رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر روشن انقلاب آشکار می شود و پیروی از ولایت فقیه از رهنمودهای صریح حضرت امام(ره) است.

ویژه برنامه " فصل بیعت با ولایت " که به همت کانون فرهنگی روضه العباس(ع) استان کرمان و همکاری کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و قرار گاه فرهنگی ولی امر در کرمان برگزار شد با مداحی و مرثیه سرایی در رسای حضرت زهرا (س) همراه بود./س


برچسب ها: ولایت ، پیروی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.