امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادیست ،گفت : اقتصاد مقاومتی ملت ما را در مقابل انواع مشکلات مقاوم می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان افزود: اگر آنگونه که مقام معظم رهبری بیان فرموده اند ، همه ی مسئولان کشور به پا خیزند و با توجه به امکانات داخل کشور برنامه ریزی کنند ، می توان منویات معظم له را محقق کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اعلام اینکه بعضی ها ممکن است اقتصاد مقاومتی را بد تفسیر کنند ، افزود: اقتصاد مقاومتی دعوت مردم به ریاضت کشیدن نیست ، بلکه استفاده درست و صحیح از همه ی امکانات موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان به بیانات گهربار مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، اقتصاد مقاومتی آن است که در همه شرایط ، بتوانیم در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در تحریم به سر برده ایم ، خاطر نشان کرد: هم اکنون به ماهیت پلید استکبار پی برده ایم و می دانیم که اهل منطق نیست.

وی با انتقاد از حرف های رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در مورد مذاکرات 1+5 تصریح کرد: آن ها نمی خواهند ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای بهره ای ببرد و می گویند کشور ایران باید تمام مسائل هسته ای خود را برچیند ، که این ، حرف بیهوده ایست.

آیت الله جعفری با اعلام اینکه مقام معظم رهبری از همان ابتدا به این مذاکرات خوش بین نبودند ، گفت : اگر این مذاکرات به نتیجه هم برسد ، مشخص نیست که مستکبران به تعهداتی که داده اند ، عمل کنند.

وی افزود: ملت ایران همواره توانسته است با روحیه ی شهادت طلبی بر همه ی قدرت ها پیروز شود.

خطیب نمازجمعه کرمان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و تقارن با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: باید در این ایام به مسئله تزکیه و حفظ حرمت آن توجه ویژه ای داشته باشیم./س


برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.