جانشین فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای امسال ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این منطقه پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،,سید اصغر مرتضوی، اظهار کرد: این میزان تسهیلات به طور مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال برای حدود 150 نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترویج اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی 80 نفر در آران و بیدگل از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل بیان کرد: زمینه پرداخت این تسهیلات در شاخه‌های مختلفی چون پرورش شترمرغ، ماهی، مرغ و قارچ، فعالیت های گلخانه ای و ورنی کمپوست بوده است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آران و بیدگل سال جاری 108 درصد نسبت به اعتبارات مصوب سال 1392 رشد داشته است.

مرتضوی گفت: همچنین با همکاری جهاد سازندگی و فنی حرفه‌ای شهرستان آران و بیدگل کلاس‌های آموزشی طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای هزار نفر از داوطلبان دائر شده و شرکت کنندگان از این ادارات مدرک در دوره را دریافت کردند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اصفهان ، بسیج ، آران ، بیدگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.