مالکان خودرو تا پایان اسفند ماه فرصت دارند تا عوارض خودروی خود را پرداخت کنند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران   شهروندان  تهرانی جهت جلوگیری از جریمه دیرکرد در پرداخت عوارض خودرو تا تاریخ 29/12/1392  فرصت دارند.

 مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ضمن تاکید بر این موضوع گفت: کلیه مالکان خودروهای شخصی تا پایان سالجاری فرصت دارند تا نسبت به پرداخت عوارض متعلقه خودروی خود اقدام کنند.

مهدی رزمی گفت: نحوه پرداخت عوارض سالیانه خودرو به صورت غیر حضوری و از طریق پورتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran .ir و به صورت حضوری از طریق دفاتر خدمات الکترونیک شهرتهران امکان پذیر است.

مهدی رزمی گفت:  به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و کاهش ترافیک و آلودگی هوا، امکان پرداخت عوارض برای کلیه شهروندان تهرانی از طریق پرتال شهرداری تهران فراهم است و شهروندان محترم می توانند، نسبت به پرداخت عوارض سالیانه اقدام نموده و علاوه برپرداخت عوارض خودرو و صرفه جویی در وقت و زمان خود ، مفاصا حساب و بر چسب خودرو نیز از طریق پست به آدرس شهروندان ارسال می شود.

وی افزود : شهروندانی که اطلاعات خودرویی آنها در سامانه موجود نباشد و یا بنا به دلایلی قادر به پرداخت اینترنتی عوارض نباشند، می توانند با در دست داشتن مدارک خودرو ، شامل (سند مالکیت، برگه فروش کارخانه یا برگ گمرکی و قبوض پرداختی سنوات قبل) به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهرتهران مراجعه کنند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در خصوص پرداخت به هنگام عوارض خودرو یادآور شد که به استناد بند(و) ماده(46) قانون مالیات بر ارزش افزوده، پرداخت عوارض سالیانه پس از موعد مقرر به ازای هر ماه تأخیر موجب تعلق جریمه ای معادل2 درصد می شود.

وی در ادامه اظهار داشت : مالکان  با پرداخت به هنگام عوارض خودرو علاوه بر مشارکت در توسعه حمل و نقل عمومی از  تعلق جریمه فوق نیز جلوگیری کنند.

وی گفت: با توجه به وجود هزاران دستگاه موتور سیکلت در شهر تهران و ضرورت سامان دهی آنها  سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض موتور سیکلت از تاریخ20/4/1391 در پرتال اینترنتی شهرداری تهران راه اندازی  شده است و  شهروندان می توانند جهت پرداخت عوارض موتور سیکلت نیز به سامانه فوق مراجعه کنند.

 وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که شهروندان  با پرداخت به هنگام عوارض پایدار شهرداری تهران علاوه بر مشارکت در عمران و توسعه پایدار شهری،  خود را نیز در زمره  شهروندان و مودیان خوش حساب شهر تهران قرار دهند و از مزایای اعطایی شهرداری تهران نیز در این بخش بهره مند شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پایان ، اسفند ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار