دبیرکل جبهه اصواگرایان اصلاح‌طلب گفت: انتخابات شورای مرکزی جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در بیست و هفتم فروردین ماه سال 93 برگزار می‌شود که پس از آن تغییر و تحولات بنیادین در تمامی دفاتر استانی صورت می‌گیرد.

"سیدعلی " در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت جبهه اصواگرایان اصلاح‌طلب اظهار داشت: آماد‌ه‌سازی به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم از جمله برنامه‌های مهم جبهه در سال 93 است تا برای بار دیگر با ارائه لیستی اختصاصی در صحنه حضور پیدا کنیم.

این فعال سیاسی بیان داشت: انتخابات شورای مرکزی جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در بیست و هفتم فروردین ماه سال 93 برگزار می‌شود که پس از آن تغییر و تحولات بنیادین در تمامی دفاتر استانی صورت می‌گیرد.

وی گفت: توسعه دفاتر شهرستانی و استانی در سال 92 از جمله مهمترین اقدامات جبهه بود که در سال جدید با توجه به درخواست‌های زیادی که دریافت شده، توسعه بیشتر دفاتر استانی را در برنامه‌های جدید خود گنجانده‌ایم.

سیدی‌رکنی افزود: تاکنون بیش از 250 درخواست به منظور عضویت در جبهه اصواگرایان اصلاح‌طلب را داشته‌ایم که پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی بسیاری از دفاتر استانی جبهه را افتتاح و نقشه راه آینده را با کمک اعضای جبهه  ترسیم می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، جبهه ، اصلاحات ، اصوگرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار