رئیس بیمارستان میلاد شهرستان کاشان، از موفقیت این بیمارستان در دریافت گواهی درجه یک مثبت در نظام اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

سیروس عطارد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی سالیانه درنظام اعتبار بخشی ،بیمارستان های کشور رابر اساس درجه بندی ارزشیابی می کند.

وی از کسب عنوان دوستدار کودک برای این بیمارستان نیز خبر داد و گفت:مراحل پایانی کسب این عنوان برای بیمارستان میلاد شهرستان کاشان با بازدید نهایی معاون وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این بیمارستان در حال انجام است.

به گفته وی، بیمارستان میلاد شهرستان کاشان با کسب رتبه استانداردهای کیفی و کمی موفق به دریافت گواهینامه های ایزو18001 ( نظام مدیریت وسلامت شاغلان)، ایزو14001 ( نظام مدیریت محیط زیست) ، ایزو10002 ( نظام رضایت مشتری) و ایزو9001 ( نظام مدیریت کیفیت) شده است.

رئیس بیمارستان میلاد شهرستان کاشان در ادامه از طرح توسعه این بیمارستان در فضایی به مساحت حدود 700 متر مربع در پنج طبقه خبر داد و گفت:با اجرای این طرح توسعه فضای فیزیکی بخش های جراحی، داخلی، آی سی یو، سی سی یو، آی سی یو نوزادان، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی و بخش های آزمایشگاهی، رادیولوژی و تصویر برداری سی تی اسکن و ام آر آی افزایش می یابد.

عطارد، خدمات رسانی این بیمارستان به گردشگران در نوروز 93 را خاطرنشان کرد و گفت:این طرح بر اساس ابلاغ دستور العمل وزارتخانه به بیمارستان های تحت تابعه دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشوراجرا می شود.

وی، آماده باش اورژانس و تمامی بخش های بیمارستان میلاد شهرستان کاشان درتمامی ایام نوروز 93با استقرار پزشک عمومی و پزشک متخصص در ارائه خدمات به شهروندان کاشانی و گردشگران را یادآورشد و گفت: این بیمارستان درفروردین ماه سال جاری خدمات رسانی به 942 بیمار را داشت که 806 مورد از این تعداد سرپایی و 136 مورد آن بستری در اورژانس بوده است.

عطارد،مجموع موارد بستری از ابتدای سال 92 تاکنون در بیمارستان میلاد کاشان را یک هزار و 222 مورد عنوان کرد و گفت: بیشترین موارد بستری بیماران در این بیمارستان در اردیبهشت ماه با 143 مورد انجام شده است./ش


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.