"ریاض منصور" نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت اگر سیاست های تحریک آمیز رژیم صهیونیستی ادامه یابد، مردم فلسطین شیوه های دیگری برای پایان دادن به اشغالگری، پیش می‌گیرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن، "ریاض منصور" نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، هشدار داد اگر سیاست های تحریک آمیز و فاقد مشروعیت اسرائیل ، ادامه یابد، مردم فلسطین، شیوه های دیگری برای پایان دادن به اشغالگری اتخاذ خواهند کرد. 

منصور که در کمیته مربوط به اقدامات مردم فلسطین برای بازپس گیری حقوق غیرقابل تصرف خود، صحبت می‌کرد، افزود: «ما در برابر دو راهی خطرناکی قرار داریم. ما نیز مانند اروپا که تحریم هایی بر ضد شهرک ها و کالاهای اسرائیلی، وضع کرده است، باید به شیوه دیگری عمل کنیم.» 

وی افزود: «سران فلسطین بر اساس تاسیس کشور فلسطینی مستقل در مرزهای 1967، دستیابی به راه حلی عادلانه و ضرورت عقب نشینی ارتش اسرائیل از همه این مناطق، با طرف اسرائیلی، مذاکره می‌کنند. ما، اسرائیل را به عنوان کشوری یهودی به رسمیت نخواهیم شناخت. سال 1994  از ما خواستند که اسرائیل را به رسمیت بشناسیم، ما نیز این کار را کردیم و نتیجه‌اش را الان می‌بینیم.»

انتهای پیام/
برچسب ها: فلسطین ، مقابله ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار