مدیر فنی و ترافیک عمران منطقه یک گفت: از جمله اقدامات ترافیکی ناحیه 4 در پایان سال نصب 100 عدد علائم و استوانه‌های ترافیکی است.

علی روحانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مرمت 100عدد تابلو و علائم انجام شد و اقدامات ترافیکی خط کشی محوری خیابان آقایی، جماران به طول 10 هزار متر، خط کشی عابر پیاده فرمانیه و دزاشیب 100بلوک، مرمت و نصب گاردریل خیابان فیضیه نیز در دستورکار این معاونت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فنی نیز اصلاح هندسی خیابان آقایی تقاطع آریا، اصلاح هندسی خیابان منظریه2 و خیابان نیاوران و خیابان کامرانیه و فرمانیه صورت گرفت.

*نظافت و پاکسازی پارک‌ها و فضای سبز 750 مترمربع

مدیر خدمات شهری ناحیه6 منطقه یک گفت: نظافت و پاکسازی پارک‌ها و فضای سبز منطقه به متراژ 7هزار و 500 مترمربع در 4 هفته پایانی سال انجام گرفت.

میثم فرزانیان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و انتقال زباله های حجیم یک هزار و 200کیلوگرم، پاکسازی جداره‌ها و شستشوی المان‌ها 8هزار مترمربع، اهدای هدیه به حکم قرعه در بین واحدهای تجاری و اصناف پسماند خشک به تعداد 40 عدد، لایروبی و پاکسازی انهار روباز رو بسته 12هزار متر، لایروبی و پاکسازی حوضچه‌ها و تله‌های زباله‌گیر 5عدد، لایروبی مسیل و رودخانه‌ها 15هزار مترمربع از اقدامات انجام شده در 4هفته پایانی سال 92 است./
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار