امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت فرارسیدن سال جدید پیامی صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت فرارسیدن سال جدید پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
 
حمد و آفرین بر ذات جهان آفرین که هستی را آمیخته با حکمت و تعالیم را برای بشر همراه با مصلحت و برای وصول به سربلندی و عزت، توأم ساخته است.
 
با سلام و صلوات بر خاتم پیامبران، فخر کائنات ، رسول گرامی اسلام (ص)  و خاندان مطهرش و سلام بر شما همرزمان عزیز و سلحشور و همکاران با محبّت خانواده بزرگ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص).
 
بهار جلوه گاه رحمت و محبت بیکران الهی است . او که همواره چشمه مهر و لطفش به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است . بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است.
 
اما امسال روز های آغازین بهار ، دل های دوستداران و عاشقان اهل بیت به یاد یاس خزان شده نبوی، بی کرانه ترین دریای محبت ، ام ابیها ، حضرت فاطمه زهرا(سلامالله علیها)  سوگوار است.
 
فاطمه‌ای که آمده بود تا خلقت تفسیر شود ، تا همدم تنهایی علی و همراز نخلستان های کوفه شود، آمده بود تا عشق به علی در سایه صبر و شجاعت معنی گردد .تا عترت و پاکدامنی هویت یابد و آمده بود تا نوید بخش ظهور خورشیدی جاویدان گردد .
 
همرزمان گرامی‌ام،
 
سال 1393 را در حالی آغاز می کنیم که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در سال 1392 توانسته است با تکیه بر ذات اقدس الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له فداه) و تحت حمایت های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدّ ظلّه العالی) و تلاش شما برادران عزیزم ، علیرغم تحریم های خصمانه و ضالمانه دشمن در عرصه های گوناگون، به دستاورد های جدید و قابل توجهی در عرصه دفاع هوایی به عنوان پشتوانه عظیمی برای تقویت امنیت ملّی و بهترین قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان ، دست یابد که البته طی نمودن این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش برای فتح قله های افتخار ، برنامه ریزی ، کوشش و همّت مضاعف همه مسئولان و کارکنان قرارگاه را طلب می نماید .
 
اینجانب ضمن تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه تان ، امیدوارم سال جدید با استعانت از معنویّت ایام فاطمیه ، سالی پر از خیر و برکت ، سلامتی و تندرستی برای همه شما همکاران عزیزم باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف بزرگ و افتخار آمیزی که بر دوش داریم یاری فرمایند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار