نماینده مردم تهران، رباط کریم از تشکیل کارگروهی در کمیسیون اقتصادی برای تحقق شعار سال در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: مطمئنا برنامه‌های لازم برای محقق شدن شعار سال در کمیسیون اقتصادی پیگیری خواهد شد تا فرمایشات رهبری در حد شعار باقی نماند.

"ابراهیم نکو" نماینده مردم تهران، رباط کریم، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در پی نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مولفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس قرار گرفته است و این در حالی است که این مهم ارتباط تنگاتنگ و به نوعی تکمیل‌کننده با شعار سال دارد.
 
وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در کمیسیون اقتصادی برای تحقق شعار سال جدید تاکید کرد: مطمئنا برنامه‌های لازم برای محقق شدن شعار سال در کمیسیون اقتصادی پیگیری خواهد شد تا فرمایشات رهبری در حد شعار باقی نماند.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی در ادامه افزود: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از مولفه‌ها و شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که ان‌شاالله با درایت کامل در به سرانجام رساندن آن قدم بر خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران، رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: به منظور تحقق شعار سال جدید علاوه بر پیگیری آن در کمیسیون اقتصادی بایستی کل آحاد جامعه در یک عزم ملی و شیوه‌ای جهادی در راستای به بار نشستن اقتصاد توام با فرهنگ تلاش کنند.

لازم به ذکر است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ هجری شمسی، با تبریک سال نو و نوروز به همه هم میهنان و ایرانیان عزیز در سراسر جهان بخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مجاهدان راه اسلام و ایران، سال جدید را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند و این در حالی است که  ایشان «سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» را زیر ساخت فکری و نظری تحقق حماسه اقتصادی خواندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار