به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مرتضي جعفري با اشاره به فعاليت مستمر واحدهاي نظارتي و بازرسي از 25 اسفند افزود: به حدود 30 دفتر فروش بليت نيز به علت تخلف تذکر داده شده است.
وي گفت: سامانه اطلاع رساني و پاسخگويي به شکايات راهآهن شبانه روز فعال است و مسافران به طور برخط مي توانند با ارسال پيامک يا در تماس به شماره تلفن 0215149 هرگونه تخلف را منعکس و پيگيري کنند.
جعفري زمان رسيدگي به تخلفات را متناسب با نوع آن متفاوت دانست و افزود: به برخي شکايات درجا رسيدگي و مشکلات برطرف مي شود اما برخي که نياز به بررسي بيشتري دارد حداکثر تا يک هفته بررسي و نتيجه آن به تماسگيرندگان اطلاعرساني خواهد شد.
وي گفت: رسيدگي به شکايات مربوط به حوزه خدمات درجاست و بابت مشکلاتي مانند تأخير ورود قطار و مشکلات گرمايشي و سرمايشي به مسافران خسارت پرداخت مي شود.
انتهای پیام/