وزیر کشور با قدردانی از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ابراز امیدواری کرد که در سایه مدیریت مطلوب و همدلی و هم افزایی همه اعضاء این ستاد، خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در مرحله دوم تعطیلات تداوم یابد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدید از قرارگاه نوروزی انتظامی در محور سواد کوه، اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران در ایام نوروز را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات این ستاد به ویژه در خصوص نظافت فضای درون و برون شهری و در دسترس بودن آذوقه مورد نیاز در سطح استان، قابل قدردانی است.

وی افزود: امیدواریم در سایه مدیریت مطلوب و همدلی و هم افزایی همه اعضاء این ستاد در این راستا، خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در مرحله دوم تعطیلات تداوم یابد.

وزیر کشور با بیان این که طرح تقسیمات شبه جزیره میانکاله از دولت پیشین به ارث رسیده است، گفت: بر آنیم تا پس از تعطیلات نوروز، با گسیل کردن کارشناسان خبره وزارت کشور و رایزنی کارشناسان استان های گلستان و مازندران و جلب نظر مردم منطقه، در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

در این بازدید؛ استاندار مازندران، فرمانداران سواد کوه، سوادکوه شمالی و قائم شهر و جانشین فرماندهی انتظامی استان، وزیر کشور را همراهی کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار