طبق آمار اورژانس کشور تا به حال بیش از ۶۵ ماموریت توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ از آغاز طرح امداد نوروزی انجام شده که بالگرد هوایی در ۵ حادثه حضور داشته است.

آرزو دهقانی مسئول روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ۸ روز اول طرح امداد نوروزی (از ۲۶ اسفند سال ۹۲تاکنون) بیش از ۶۵۵۲۴ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است گفت: در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۶ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۶۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند. همچنین ۲۱۳ایستگاه سلامت درصورت نیاز خدمات سرپایی با توجه به دارو‌ها و تجهیزات به هموطنان ارائه کرده و ۲۴ ساعته دایر می‌باشد. آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ در حاشیه جاده ‌ها به صورت پررنگ به منظور اطلاع رسانی و سرعت دهی در امر امداد رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین مستقر هستند. 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای طرح تاکنون، ۱۲۲۱۲ماموریت ترافیکی و ۵۳۵۱۹ماموریت غیرترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است، افزود: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده، بیش از ۲۹۶۳۲ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند. 

دهقانی عنوان کرد: بیش از ۲۹۶۳۲ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند که جا دارد از تلاش‌های ارزنده پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی ۱۱۵ تشکر و تقدیر کنم. 
همچنین شایان ذکر است در ۵حادثه بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۱۵ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل نمودند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، بالگرد ، امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار