آمازون یکی از کمپانی های به شمار می رود، که توانست به خوبی جای خود را در بازار تبلت ها باز کند و هم اکنون قصد دارد تا به صنعت اسمارت فون ورود پیدا کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در چند ماه ی اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون اسمارت فون اندرویدی کمپانی آمازون در فضای مجازی منتشر شده است، از همین رو Ming-Chi Kuo، تحلیل گری که به خاطر پیش بینی های دقیقش در مورد محصولات اپل شهرت پیدا کرده است، پیش بینی کرده این محصول تا 6 ماه آینده معرفی خواهد شد.



وی در این رابطه اعلام کرده است: پیش بینی می شود که  آمازون اسمارت فون خود طی 3 تا 6 ماه آینده معرفی کند و در تولید آن از همان استراتژی بخش تبلت و ایبوک ریدرهای خود پیروی کند، اسمارت فونی که کار تولید بخش های مختلف آن در سه ماه ی دوم سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

Kuo اشاره کرده است، که جالب ترین ویژگی این محصول بهره مندی از 6 دوربین می باشد، که مانند اکثر اسمارت فون ها یکی از آن ها دوربین اصلی، دیگری دوربین دوم در جلوی دستگاه و 4 عدد باقیمانده برای کنترل فرامین حرکتی به کار می روند، علاوه بر این ویژگی آمازون قصد دارد تا  سرویس های خود از قبیل پلتفورم تجارت الکترونیک را با این اسمارت فون ادغام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار