فرماندهي انتظامي بردسير استان کرمان با اشاره به عمليات تعقيب و گريز شب گذشته، از کشف يک هزار و 19 کيلوگرم انواع موادمخدر و به هلاکت رسيدن يک قاچاقچي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "عباسي" اظهارداشت:ماموران انتظامي شهرستان بردسير با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي از انتقال يک محموله مواد افيوني از مسير کرمان آگاهي يافتند.

وي با اشاره به اشرافيت پليس بردسير بر مناطق صعب العبور و مسير هاي انحرافي، افزود: ماموران شامگاه گذشته با اعزام چند اکيپ از نيروها، با استقرار نامحسوس در مسير هاي احتمالي، تردد قاچاقچيان را زير نظر گرفتند.

"عباسي" تصريح کرد: در ساعات آغازين شب قاچاقچيان با خودروي تويوتا و با استفاده از تاريکي شب و مسيرهاي حاشيه اي وارد کمين ماموران انتظامي شده و بدون توجه به دستور توقف پليس و تير اندازي به سمت آنها سعي بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچيان را زمينگير کرده و يک دستگاه خودرو تويوتا متعلق به آنان را متوقف کردند.

فرماندهي انتظامي شهرستان بردسير بيان داشت: در اين عمليات راننده خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسيد و در بازرسي از وسيله نقليه متوقف شده، 880 کيلوگرم ترياک و 139 کيلوگرم حشيش کشف شد.

وي اظهار داشت: در اين عمليات يک قاچاقچي به هلاکت رسيد و يک قاچاقچي ديگر به همراه خودروي پرايد که قصد انتقال مجروحين را داشت دستگير و به منظور پيگيري پرونده، تحويل دستگاه قضايي شد.

اين مقام مسئول تاکيد کرد: گشت زني هاي شبانه روزي ماموران انتظامي در مناطق کويري و صعب العبور کرمان، در کنار اقدامات اطلاعاتي، هموراه سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهاي تهيه و توزيع مواد افيوني را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، تن ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار