معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: واحدهای نظارت ۲۴ ساعته در قالب گشت های بازرسی از عملکرد واحدهای صنفی قم در ایام نوروز بازدید می کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احمد رضا سمیعی نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت های بازرسی مشترک با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این سازمان با همکاری اداراتی همچون تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت استان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس آگاهی از 28 اسفند ماه سال گذشته اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی کرده اند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: کار این گشت های بازرسی نظارت و بازرسی بر عملکرد مجتمع ها و واحدهای صنفی بین راهی از قبیل سوهان فروشی ها، فست فودها، رستوران ها، مهمان پذیرها و مسافرخانه های سطح شهر، هتل ها و واحدهای اقامتی، تالارها، اماکن عمومی و سردخانه های میوه است.

سمیعی نسب با اشاره به اینکه از آغاز به کار این گشت های نظارت تا 5فروردین ماه امسال 575مورد بازرسی به عمل آمده است، تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده 95 مورد تخلفات اقتصادی کشف و در قالب 83 پرونده به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارجاع داده شده است.

وی ارزش ریالی این تخلفات را 6 میلیارد و 166میلیون ریال عنوان کرد و گفت: غالب این تخلفات مربوط به گرانفروشی و عدم اعلام موجودی کالا، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی می توانند با تلفن 124 این تخلفات را به مسئولان اطلاع دهند.

وی افزود: علاوه بر تلفن 124 که به صورت شبانه روز آماده دریافت شکایات است شهروندان می توانند با مراجعه به واحد ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت به نشانی 45 متری 15 خرداد، نبش کوچه 41 و همچنین ستاد تسهیلات زائران در میدان روح الله واحد کمیته ارزاق مراجعه و طرح شکایت کنند.

سمیعی نسب خاطرنشان کرد: مسئولین اجرایی استان با تمام توان خود در راستای خدمت به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) می کوشند و در این راستا با تمام خاطیان برخورد جدی دارند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قم ، بازرسی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.