مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: آمادگي كامل نيروهاي امدادي در جاده‌ها و گردنه‌هاي استان بوشهر در ايام نوروز سبب كاهش چشمگير تصادفات و تلفات شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر،  عليرضا صفايي در نشست با راهداران اظهار داشت: راهداران ما در ايام نوروز امانت‌دار جان بسياري از مردمي بودند كه با اميد به خداوند و انتظار حمايت به اين راهداران وارد جاده‌ها شدند.

وي با يادآوري اينكه همت و همكاري اين راهداران ، كاهش چشمگير تصادفات جاده‌اي را سبب شد، افزود: اين راهداران در واقع حاميان و پشتيبانان خانواده‌هايي بودند كه قصد داشتند نوروز خاطره‌انگيزي را براي خود ثبت كنند.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهردر ادامه از ارتقاي ضريب ايمني جاده‌هاي استان بوشهر خبر داد و گفت: هم اكنون بيشتر جاده‌هاي اين استان نسبت به گذشته از نظر مشخصات فني به راه‌هاي اصلي و بزرگراه ارتقا يافته و اين امر موجب بالا رفتن ضريب ايمني در جاده هاي استان شده است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: بوشهر يكي از استان‌هايي است كه در كاهش تصادفات جاده‌اي فوتي ...... نمود و از جمله دلايل اين كاهش آمادگي كامل راهداران در جاده‌ها و گردنه‌ها، اطلاع‌رساني و نصب علايم اخطاري و انتظامي، حذف نقاط پرحادثه در جاده‌هاي مواصلاتي، خط كشي و تامين روشنايي نقاط مه‌گير جاده‌ها بوده است.

 صفايي در پايان سخنان خود حضور فعال نيروهاي راهداري در ايام نوروز در جاده‌هاي استان يادآور شد و افزود: امسال در نخستين هفته از امسال بيش از 1840 دستگاه تردد در ساعت بوده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 4 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار