فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: از 27 اسفندماه تاکنون سرقت در همدان هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رسول مرادی با اشاره به تدابیر و اقدامات امنیتی ویژه ایام نوروز در شهرستان همدان اظهار داشت: با توجه به مسافرت‌هایی که در ایام نوروز به شهر همدان انجام شده نیروی انتظامی شهرستان همدان با هشت پایگاه پلیس سیار، وظیفه حفظ امنیت مسافران نوروزی را بر عهده داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از 10 نقطه شهر همدان برای اسکان ضروری مسافران در نظر گرفته شده نیروی انتظامی با اجرای گشت‌، در تفرجگاه و پارک‌ها تدابیر ویژه امنیتی برقرار کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت مسافران و شهروندان را برعهده دارند، افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان همدان رخ نداده است.

این مسئول با بیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی از ایجاد مزاحمت به پلیس داده نشده، از وضعیت امنیتی شهرستان همدان ابراز رضایت کرد.

مرادی با اشاره به اینکه در این ایام با وجود تعطیلات نوروزی، تمام نیروها در آماده‌باش هستند، مطرح کرد: برای ایام نوروز بیش از 50 درصد افزایش نیرو داشتیم.

وی بیان کرد: اقدامات ناجا موجب شده از 27 اسفندماه تاکنون سرقت در همدان هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان در پایان سخنانش از دستگیری سارقان سیم برق در همدان خبر داد و گفت: سه نفر در این راستا دستگیر و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، سرقت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.