استاندار آذربایجان شرقی گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای پیشبرد اهداف اقتصادی و سرمایه گذاری پشتیبان بخش خصوصی خواهم بود.

سرمست در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی گفت: بر روی موضوع کارنامه و برنامه مدیران مخصوصا در حوزه اقتصادی تاکید دارم و آن را در استان اجرایی خواهم کرد.

سرمست تاکید کرد: شفافیت فضای کسب و کار، امنیت سرمایه گذاری و طرفداری از بخش خصوصی از اصول مدیریتی من در استان است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در آذربایجان شرقی صنعت و کارآفرینی ریشه دارد به طوری که حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بیشتر از بخش دولتی است.

امینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اولین خانه صمت کشور در تبریز ایجاد شده و قدیمی‌ترین خانه ایران است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ نفر از صنعتگران در خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عضو هستند گفت: این خانه حلقه ارتباط بین صنعتگران و دولت بوده و برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی تلاش می‌کند.

امینی ادامه داد: برای اولین بار در ایران جلسات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی در خانه صمت آذربایجان شرقی برگزار شده و نتایج آن در ستاد تسهیل استانداری مطرح می‌شود.

رئیس خانه صمت آذربایجان شرقی افزود: در جلسات ستاد تسهیل همه پای کار هستیم و برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی تلاش می‌کنیم.

امینی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بالغ بر ۳۱۵ پرونده واحد‌های صنعتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و ۲۴۸ مصوبه در قالب ۹۱ جلسه به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار