رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و مشارکت همه‌جانبه بخش دولتی و خصوصی تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین پیرمؤذن افزود: دولت در تحقق اهداف نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به صورت جدی عمل می‌کند و بخش خصوصی نیز در این زمینه آماده همکاری و مشارکت همه جانبه است.

وی با اشاره به شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد امیدواریم با این نامگذاری که نشانه درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری است و با مشارکت مردم و مسئولان امسال شاهد خروج از رکود اقتصادی و تورم باشیم و با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها شیب افزایش قیمت‌ها در تولید و صنعت تاثیر مثبت داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه بخش تولید و صنعت باید اولویت دولت باشد افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید یک برنامه مدون و واحد برای هماهنگی بین بخش خصوصی و دولت تدوین شود و بر همین اساس در سال 93 وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

پیرمؤذن با بیان اینکه با تقویت تولید ملی و جهاد اقتصادی که از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی است می‌توان از اقتصاد تک محصولی رهایی یافت گفت: بخش خصوصی حاضر است بر اساس بیانات رهبری در سال جدید در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شعار سال مددرسان دولت باشد.

وی اتکا به تولیدات داخلی را مهم برشمرد و اضافه کرد: در این راستا باید قوانین دست و پا گیر و بروکراسی اداری که از موانع مهم سرمایه‌گذاری است بایستی برطرف شود و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در عرصه تولید، صنعت، کشاورزی و گردشگری تسهیل شود/س 

 

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.