رئیس اداره بازیافت منطقه 4 فعالیتها و اقدامات این اداره در سال 92 را شرح داد.

حمید رضا پازوکی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در سالی که گذشت آموزشگران اداره بازیافت آموزش چهره به چهره 183500 خانوار را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 289 مدرسه در سطح منطقه همراه با برگزاری کلاس آموزشی و اردو بازیافتی ویژه دانش‌آموزان افزود: برگزاری جلسه آموزشی با موضوع بازیافت و محیط زیست در 91 مسجد در مراسم مناسبت‌های خاص مذهبی را از دیگر اقدامات این اداره در سالی که گذشت می‌توان نام برد.

رئیس اداره بازیافت از آموزش چهره به چهره برای 6400 صنف منطقه سخن گفت و تصریح کرد: اداره بازیافت اقدام به برپایی 60 کارگاه آموزشی در سال 92 درسرای محلات و خانه‌های سلامت نمود.
وی همچنین ادامه داد: شرکت در مراسم روز طبیعت روز زمین پاک 13خرداد، عید فطر، عید قربان و روز هوای پاک را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

پازوکی در ادامه از جمع آوری پسماندهای خشک منطقه به صورت روزانه بر اساس جدول زمانبندی سخن گفت و خاطر نشان کرد: توزیع 6500 مخزن و 4000 کارتن پلاست مخصوص زباله خشک در مدارس و ادارات منطقه را از جمله فعالیتهای این اداره می‌توان نام برد.

پازوکی همچنین با تاکید بر جمع‌آوری پسماند حجیم درروزهای جمعه افزود: تشکیل جلسات تبادل نظر جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی جمع‌آوری پسماندها و رسیدگی به پیامهای 137 و 1888 را از دیگر اقدامات این اداره در سال 92 به شمار آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار