رئیس اداره سلامت منطقه 4 به تشریح اقدامات و فعالیت‌های این اداره در سالی که گذشت، پرداخت.

محرم‌علی ‌آل‌عمران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌ها و همایش رایگان برای 935 هزار نفر ساعت را از جمله فعالیت‌های اداره سلامت در سالی که گذشت می‌توان، نام برد.

وی در ادامه با اشاره به ارائه مشاوره فردی و گروهی رایگان برای 530610 نفر ساعت افزود: 600 نمایشگاه نمایش و جشنواره مناسبتی با محوریت سلامت در سال گذشته برپا گردید.

رئیس اداره سلامت همچنین تصریح کرد: انجام غربالگری روزانه قند، فشارخون و ... رایگان برای 142 هزار نفر ساعت در قالب ایستگاه‌های سلامت را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

وی در ادامه با تأکید بر تهیه و توزیع 450 هزار اقلام آموزشی گفت: اجرای 800 همسطح‌سازی معابر، نصب کفپوش و بالابر با هدف مناسب‌سازی معابر و دسترسی برای معلولین و جانبازان از دیگر اقدامات این اداره به شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ سلامت مردان افزود: در سال 92 همایش روز جهانی سالمندان و جشن روز عصای سفید با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار گردید.
آل‌عمران در ادامه خاطرنشان کرد: 7 ایستگاه سایر انتقال خون با همکاری سازمان انتقال خون کشور در سال گذشته برپا شد.

وی، از افتتاح مرکز حرفه‌آموزی و کارآفرینی معلولین منطقه در سال گذشته سخن گفت و اظهار داشت: برپایی ایستگاه سلامت در روز 22 بهمن و ایام نوروز از جمله فعالیت‌های این اداره در سالی که گذشت می‌توان برشمرد.

رئیس اداره سلامت در ادامه گفت: باشگاه چاقی با هدف مشاوره و ویزیت رایگان بانوان سطح منطقه در سال گذشته ایجاد شد.

آل‌عمران در پایان خاطرنشان کرد: همایش روز پرستار و تجلیل از مادران معلولین، همسران جانبازان از دیگر اقدامات این اداره در سال 92 می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، عملکرد ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار