مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از فعالیت 30 راهدارخانه ثابت و سیار به منظور ارائه خدمات به مردم در این ایام نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،مدرس‌گرجی گفت: تمهیدات لازم در راستای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی ودر راه ماندگان اتخاذ شده و اکیپ راهداری استان در محورهای مواصلاتی در آماده‌باش کامل هستند و تا پایان تعطیلات نوروز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشیک‌های راهداری در نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است افزود:در طرح نوروزی امسال علاوه بر تجهیزات زمستانی بالغ بر 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در سطح استان به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان اضافه کرد: 400 نفر از راهداران استان در قالب 40 اکیپ راه به صورت شبانه روزی در سطح جاده‌های استان  فعال هستند.

مدرس‌گرجی از اسکان بیش از 300 نفر از مسافران در راه‌مانده در راهدارخانه‌های ثابت و سیار سطح استان خبر داد و گفت:‌تعدادی از این مسافران به دلیل خرابی خودروهایشان مجبور به اسکان در راهدارخانه‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز برف و بارندگی در تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان حاکم است، افزود: اکیپ‌های راهداری به صورت کامل در جاده‌ها حضور و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند./س

برچسب ها: راهداری ، فعالیت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.