به گزارش
خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، این وسیله ارتباطی با توجه با پیشرفتهای باورنکردنی در حوزه تکنولوژی، دانش آموزان را متحیر کرده و تحت تسلط در آورده که باید معلمان آموزشی و والدین به طور ضابطه مند کنترل داشته باشند.
مهدی یزدانپور کارشناس آموزش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با نادست خواندن استفاده از موبایل درمدارس دلیل ممنوعیت خود را درگنجایش وظرفیت غیر علمی مدارس بیان کرد وراهکار بالا بردن ظرفیت کابردی مدارس را هوشمند سازی با علم روز عنوان کرد.
وی ادامه : با علم و تکنولوژی روز دنیا نمیتوان مبارزه کرد همچون عدم مبارزه در استفاده از وسایل ارتباط جمعی در سالهای گذشته منجر به استفاده نادرست از این وسایل ارتباطی شد.
یزدان پور افزود: اصل مهم در پرورش و ارتقاء سطح معنوی دانش آموز ارائه نظام و برنامه صحیح اخلاقی و تربیتی است تا دانش آموز به حدی از رشد اخلاقی برسد که بتواند از درون و باطن بر خویشتن و اعمال خود کنترل داشته باشد و آنچه صلاح دانش آموزان است را بر گزینند و از مسایل غیر ارزشی ونهی شده دوری کنند تا منجر به استفاده درست از موبایل در مدارس شود.
این مدیر مدرسه ادامه داد: درمدارس استفاده غیر حقیقی از موبایل میشود که معایب استفاده از آن در مقایسه با محاسنش بیشتر است معایبی که از طریق گوشیهای هوشمند به طریق بلوتوث، بازی، فیلم غیراخلاقی به وجود آمده ومیتواند مانعی جدی در سر راه یادگیری وموفقیت تحصیلی دانش آموزان درآید.