متاسفانه با فعال بودن اهرم های فشار خارج از حوزه سینما اظهار نظرهای خارج از این عرصه درباره این صنعت و هنر وجود دارد.

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌جشنواره فیلم فجر امسال با تمامی خوبی‌ها و بدی‌های خود محصول دولت در رابطه با مدیریت جدید و سینمای سال آینده صحبت کرد.

وی افزود: در سال آینده می‌توان درباره عملکرد دولت و نوع نگاه مسئولان به سینمام صحبت کرد اما مسئله مهم این است که متاسفانه همچنان اهرم‌های فشار خارج از حوزه سینما فعال هستند و اظهار نظرهایی خارج از سینما درباره این صنعت و هنر وجود دارد.

فرخ نژاد عنوان کرد: با توجه به اتفاقات امسال در جشنواره فیلم فجر نمی‌توان نمره قبولی به کمیت سینما داد. این بازیگر با اشاره به مطالعه کتاب‌های زیادی گفت: تا حالا کتاب‌های زیادی خوانده‌ام اما کتاب سه جلدی"مدار صفر درجه" اثر "احمد محمود" با توجه به برخورداری از یک موضوع خوب هم‌چنان ماندگار است و مطالعه‌ی آن را به مردم کشورم توصیه می‌کنم.

فرخ‌نژاد ادامه داد:به مردم کشورم توصیه می‌کنم به هر جایی که به آ‌ن‌ها خوش می‌گذرد سفر کنند و ممکن است برای فردی ماندن در خانه و برای فردی دیگر مسافرت به جاهای دیگر لذت‌بخش باشد؛اما آن‌چه مهم است مهمان شدن بهتر است و توصیه می‌کنم به مهمانی بروید و به خانه کس دیگری خراب شوید(با خنده).

فرخ نژاد خاطرنشان کرد: سالی پر از سبزی و سلامتی را برای همه ‌آرزو می‌کنم و امیدوارم احوالمان در سال جدید خوب باشد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار