فرمانده پلیس راه کشور از سقوط یک تخته سنگ بر روی اتوبوس مسافربری در حادثه‌ی ریزش کوه شب گذشته در آزادراه خرم آباد - پل زال و مجروح شدن 3 تن در این حادثه خبر داد.

سردار  محمد رضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات ریزش کوه در محور زال – خرم آباد در استان لرستان گفت: شدت گرفتن بارش‌ها طی شب گذشته در استان لرستان منجر به لغزندگی صخره‌های اطراف آزادراه خرم آباد - پل زال شد و این امر در نهایت سقوط تخته سنگ‌ها از کوه را به دنبال داشت .

فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: ساعت ۲۳  شب گذشته  در پی  بارش شدید باران و لغزش صخره‌های حاشیه آزاد راه زال – خرم آباد  کوه ریزش کرد که این امر منجر به سقوط یک تخته سنگ به پایین و  خسارت به یک دستگاه عبوری در این محور شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۱ آزادراه خرم آباد - پل زال لاین جنوب به شمال آن رخ داد و متاسفانه منجر به برخورد سنگ با یک دستگاه اتوبوس عبوری در این محور  شد و باعث زخمی شدن سه نفر از سرنشینان این اتوبوس شد که خوشبختانه جراحت این افراد سطحی بود.

سردار مهماندار خاطر نشان کرد: شب گذشته تا حوالی ساعت سه بامداد پاک سازی محور انجام شده است و از ساعاتی پیش نیز این محور بازگشایی شده و در حال حاضر محور مشکلی برای تردد ندارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار