از 26 اسفند 92 تا 13 فروردین ماه، 15 هزار و 577 تماس به منظور اطلاع رسانی، انتقاد و پیشنهاد درباره مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و نظایر آنها در سامانه 09669 به ثبت رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر  محمد رنگرز ،مدیر سامانه 09669 با بیان این مطلب گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 56 هزار و  220مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

رنگرز گفت:همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 932مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 835مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 2هزارو 334مورد، اماکن اقامتی با هزار و 81مورد،  اماکن پذیرایی با 84مورد، دفاتر خدمات مسافرتی 61 و سایر موضوعات551 مورد بوده است.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 177 مورد شکایت در این سامانه به ثبت رسیده که در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرها، جاذبه های گردشگری و موارد دیگر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، سفر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار