شرکت اینتل در تلاش است تا به زودی اندروید کیت کت 4.4 را به صورت 64 بیتی وارد بازار کند و این نسخه برای گجت هایی که معماری اینتل دارندع مناسب خواهد بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ در کنفرانس 2014 IDF شرکت اینتل در چین, اعلام شد که نسخه 64 بیتی اندروید کیت کت 4.4,به زودی در اختیار سازندگان و توزیع کنند گان قرار خواهد گرفت. این شرکت اندروید 64 بیتی را بر روی گجت های با معماری اینتل آزمایش و ارزیابی کرده است و به این نتیجه رسیده است که سازندگان گوشی های همراه بر مبنای معماری اینتل, به این نسخه نیاز دارند.

این شرکت اعلام کرده است که نسخه 64 بیتی برای نسل های آینده گوشی های همراه, ضروری است. مطلبی که هیچ شکی در آن نیست, انحصاری بودن نسخه 64 بیتی برای گوشی های بر مبنای معماری اینتل است که این خود محدودیتی را به همراه دارد. این امر تلاشی انحصاری و فاقد عمومیت است. اما اینتل شرکتی نیست که سازگاری 64 بیتی را برای تعداد محدودی کاربر انجام دهد و حتما استراتژی مشخصی برای این تلاش دارد. اما این استراتژی چیست؟

می توان حدس زد که اندروید نیز به جرگه 64 بیتی ها می پیوندد و این امر قریب الوقوع است. تحقیقات ABI نشان می دهد که نسل 64 بیتی گجت ها از سال 2015 روانه بازار می شود و شنیده هایی نیز وجود دارد که نشان می دهد تبلت Nexus 8 گوگل بر پایه معماری 64 بیتی اینتل خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار