همزمان با ایام سوگواری و عزاداری بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، همزمان با ایام سوگواری و عزای الگوی زنان جامعه اسلامی همسر امامت حضرت زهرای مرضیه(س) مراسم عزاداری و سوگواری ویژه مددجویان اندرزگاه 4 بازداشتگاه اوین اقامه شد.

«علی اشرف رشیدی»، معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین با اعلام این خبر گفت: حضرت فاطمه(س) سرور زنان بهشت است و شفیع همه شیعیان در روز قیامت و با عنایت به تقارن ایام عید باستانی نوروز با ایام فاطمیه ما علاوه بر گرامیداشت ایام نوروز و برگزاری مراسم سال تحویل در این ایام از بهترین سخنرانان دعوت کردیم تا برای مددجویان ، زندگی فاطمه زهرا(س) را تشریح کنند تا مددجویان با زندگی نامه این بانونی بزرگ بیشتر آشنا شوند.

رشیدی افزود: طبق برنامه ریزی و همزمان با ایام غربت و شهادت مادر سادات حضرت زهرا(س) و طبق برنامه سال گذشته امسال نیز خداوند توفیقی عنایت کرد تا برنامه عزاداری و سوگواری آن  حضرت را با حضور مداحان و وعاظ استانی و کشوری ویژه مددجویان برگزار کنیم.

معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری شهادت ائمه اطهار(ع) در اصلاح و تربیت مددجویان بسیار تاثیر گذار است و لذا ما تمام تلاش خود را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن این مراسمات در زندان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار