عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از خیمه‌های معرفت در امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان گفت : اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی یکی از اقدامات ارزشمند اوقاف در ارتقای سطح بینش و معرفت مردم استان است.

علیمردانی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت توسط این اداره کل و طرح سوگواره یاس نبوی افزود : این برنامه‌ها در راستای آشنایی بیشتر مردم با سیره زندگی حضرت زهرا (س) اجرا شد.

وی با اشاره به هماهنگی و نظم خاص این برنامه فرهنگی از اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان در اجرای این برنامه‌ها تقدیر کرد.

مدیرکل اوقاف استان زنجان  نیز در جریان این بازدید گفت:سالانه بیش از 35 برنامه فرهنگی در جوار بقاع و امامزادگان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه طرح سوگواره یاس نبوی یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و به تبع آن اداره کل اوقاف به مناسبت ایام فاطمیه است، ادامه داد : امسال این برنامه در جوار 35 بقعه متبرکه استان اجرا شد.

وی با اشاره به توزیع بخش‌های از خطبه فدکیه در بین مردم استان خاطر نشان کرد: از موضوعات این خطبه مسابقه‌ای برگزار خواهد شد که به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی از جمله سفر حج و کربلای معلی اهدا خواهد شد./ز


برچسب ها: تقدیر ، اقدامات ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.