سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، نیروهای اورژانس استان به 3 هزار و 445 نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا آذرکیش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی، 3 هزار و 109 مأموریت توسط اورژانس خراسان جنوبی انجام شده است.

وی با بیان این‌که از این تعداد 2 هزار و 700 مأموریت غیرتصادفی بوده است، تصریح کرد: در این مأموریت‌ها به 2هزار و 751 نفر خدمت ارائه شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: در این مأموریت‌ها یک‌هزار و 187 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تصادفات 580 نفر را راهی بیمارستان کرد

آذرکیش از انجام 409 مأموریت تصادفی توسط نیروهای اورژانس 115 استان در طرح نوروزی امسال خبر داد و افزود: در این مأموریت‌ها به 694 امدادرسانی شده است.

وی اضافه کرد: 114 نفر از مصدومان این ماموریت‌ها به صورت سرپایی مداوا و 580 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی متذکر شد: در مجموع، طی طرح امداد نوروزی امسال به 3 هزار و 445 نفر توسط نیروهای اورژانس استان خدمت‌رسانی شده است.

آذرکیش مدت زمان رسیدن اورژانس بر سر صحنه در مأموریت‌های شهری را چهار دقیقه عنوان کرد و گفت: این زمان در مأموریت‌های جاده‌ای به هفت دقیقه و 51 ثانیه رسیده است.

وی با بیان این‌که 51 پایگاه اورژانس جاده‌ای در طرح امداد نورزی فعال بوده است، یادآور شد: دو ایستگاه سلامت نوروزی نیز به مسافران خدمات ارائه کرده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: نیروهای اورژانس 115 استان به صورت شبانه‌روزی در نقاط حادثه‌خیز استان به مسافران خدمات ارائه کرده‌اند.

آذرکیش خاطر نشان کرد: طرح امداد نوروزی اورژانس از 26 اسفند ماه سال گذشته آغاز و امروز 16 فروردین ماه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اورژانس ، بیرجند ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.