مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با شرایط روحی و روانی خوبی که از برد در ابوظبی بدست آورده‌ایم به مصاف فولاد خوزستان خواهیم رفت.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه در چند هفته گذشته از شرایط خوبی برخوردار نبودیم این موضوع علت نتیجه نگرفتن در بازی‌های قبلی بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بردی که در ابوظبی کسب کردیم توانستیم تیم را به شرایط خوب روحی و روانی برگردانیم و اکنون شرایط مناسبی برای بازی با فولاد خوزستان داریم.

همدانی عنوان کرد: امیدواریم با تلاش خودمان و حمایت هواداران در بقیه بازی‌هایمان موفق باشیم.

وی همچنین اعلام کرد که بازیکن محرومی برای این بازی  ندارند ولی سیاوش اکبرپور و نظری به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی‌پوشان در برابر فولاد نخواهند بود.

همدانی در واکنش به اظهارات کفاشیان در خصوص حضور اجباری تمام ملی‌پوشان در اردوی آفریقایی جنوبی ابراز داشت: همیشه باشگاه استقلال با تیم ملی تعامل داشته و این ستودنی است و نگاه قلعه نویی  و فتح‌الله زاده به تیم ملی نگاه ویژه بوده است و این امر تنها به خاطر فدراسیون نبوده و برای کمک به تیم ملی و مردم بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون که استقلال در آسیا وضعیت خوبی ندارد و دو بازی آینده برای ما سرنوشت‌ساز خواهد بود نیاز دارد تا به این تیم کمک بشود و مطمئن باشید در صورتی که ما ملی‌پوشان خود را در اختیار نداشته باشیم و هم‌چنین با توجه به نبود ساموئل و وجود محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها دست ما کاملا خالی خواهد ماند.

مربی استقلال گفت: امیدوارم با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده با مسئولان فدراسیون خواهند داشت این مشکل حل شود.
 
همدانی در خصوص احتمال خداحافظی قلعه‌نویی از مربی‌گری بیان کرد: با توجه به مشکلات دو سال اخیر باشگاه استقلال و این‌که خود قلعه‌نویی بارها ابراز کرده است که در این دو سال 10 سال پیر شده است طبیعتأ فشار زیادی روی قلعه‌نویی و بازیکنان و مدیریت و کادر فنی بوده است.

وی در ادامه افزود: قلعه‌نویی از سرمایه‌های فوتبال کشور ما است و با توجه به این‌که صادقانه کار می‌کند حقش نیست که مورد این بی‌مهری‌ها قرار گیرد و همین عوامل باعث می‌شود تا وی بخواهد به فعالیت فوتبالی خود پایان دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همدانی ، استقلال ، ابوظبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار